Dagen idag...

Glömde visst bort att vi inte har historia nu på morgonkvisten, så jag börjar inte förrän 11,40 - naaaajs! Då hinner jag med att studa lite i lugn och ro, ja, barnen är förstås på dagis eftersom jag glömt bort att det var hemstudier på hi idag...jaja, så fick det bli.
Idag ska vi ha genomgång på matten inför kommande prov på onsdag. Hu, jag gjorde repetitionsuppgifterna i går. Fick kläm på det tillslut, men det ÄR trögt i mitt huvud när det gäller matte...iaf när det går ytterligare ett steg i problemlösning...det har verkligen aldrig legat för mej. Minns när jag gick i skolan och grät när min pappa försökte förklara division för mej i liggande stolen när vi i skolan räknade division i trappan...verkligen knäckande!

Ska hålla pass ikväll, sp. kondition. Hoppas på god uppslutning. Passet som är mest poppis är förbränningspasset på onsdagar som oftast är fullbokat - vilken kick man får som instruktör när alla cyklarna är besuttna av ivriga motionärer - skitkoj alltså! :o)
Funderar på att sola idag oxå, nya rör sen förra veckan, så det räcker antagligen med 10 minuter i grillen så ser man ut att ha semestrat i Thailand i 3 veckor! ;o) Alltid lurar man nån...*L*

Kurr i magen och historia att läsa!
SeeYa in space my friends!

Davs, som dansken säger!

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Halloj! Vilken trevlig överraskning att upptäcka att du inte börjar förrän till lunch. Du verkar ha det riktigt gott nu för tiden. Inget 9-5 liv med stress både till dagis/dagis/jobb och från jobb/dagis/dagis. Man kanske skulle lägga in om ett studieår?!

Ha ett bra pass ikväll och ta det försiktigt med grillen.

Postat av: Caroline

Tack min vän! :o)
Hur har Åre-helgen varit? Inga brutna ben hoppas jag!! ;o)
Såg du på Lind@s blogg förresten...en minidecembrare! *så mysigt* :o)

2006-04-03 @ 11:03:42
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Karin

Akta dig för rören......man blir gammal och rynkig i förtid (kolla min syster).......sån blir aldrig jag för jag fyller ut rynkorna med fett (från insidan alltså).......och det vet jag att du aldrig skulle göra......men jag minns hur skönt det var, att bli riktigt varm när man var frusen en riktigt kall vinterdag.

krammen

2006-04-03 @ 14:01:42
URL: http://koepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback