Dryyyyga timmar på Centan...

Ojojoj, att ett par timmar kan gå SÅ sakta, det visste jag inte! Fjärilar i magen hela eftermiddagen, okoncentrerad på shopping...tur att jag visste anledningen, annars hade jag blivit orolig! ;o)
Så kom äntligen samtalet från vår mäklare...nu var visningen klar.
Det hade gått bra, alla hade kommit som skulle komma.
Och...bud på utgångspriset direkt - Wham bam, thank you mam! *happy*
Känns jäkligt skönt!
Hoppas nu bara att det är rätt människor som lagt bud.
Mitt änglasamvete vill sälja till barnfamiljen som bor i en 3:a i ett inte alltför roligt område, men den lille rackaren med horn och eldgaffel som sitter på axeln säger: -Sälj till danske som var och tittade, dom ger hur mycket som helst för ett hus i Sverige!
Brrr! *skakar på huvudet* Hoppas på ett antal tio-tusingar till i budgivning i alla fall! ;o)

Shoppingresultat för den nyfikne:
Ett par Lee-jeans till moi
Två par gympaskor till barnen
En juste väska till denne
Fyra snygga kaffeglas (dom vita, Camilla...) till familjen
Ett läppglans till E
En ansiktsmask till denne - gurksort ;o)
Dessutom la jag undan en vårjacka på MQ, en röd...tur att jag inte köpte den idag, för nu vill jag ha en begie i stället! :o) Ska inköpas i morgon...Peak...snorigt dyr, men med födelsedagsbidrag och en rabattkupong blidde det lite billigare!

So Long, See Ya honeypies!

Kommentarer
Postat av: Camilla

shop and drop..dead..my friend..
Grattis till budet..kommer kanske inom imorgon o dricker kaffe i de nya kopparna...

Postat av: Lind@n

Ahh vad kul att budgivningen startat! Vi håller tummarna här!
Kram

2006-04-25 @ 06:38:52
Postat av: Karin

Samma från detta hållet....och jag vet vad du menar med att sälja till "rätt personer". När jag sålde mitt lilla hus trodde jag att det var rätt, ända tills de fått nycklarna och ringde för att klaga på att jag inte torkat av golvlisterna. Det hör till saken att de berättat att de skulle installera en braskamin, så de avtorkade listerna var nog tvungna att torkas åtskilliga gånger till.......

2006-04-25 @ 07:37:05
URL: http://koepe
Postat av: Reisan@work

Vid nästa visning får ni komma en sväng till Lomma. Det kommer att bli betydligt billigare än att vara på Centan! ;-)

2006-04-25 @ 08:41:27
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottapotta

Haha! JA nu e d igång! Klart de kommer att bjudas! Håller fortfarande tummen!
Hehe! Shoppa e kul!
Kramis

2006-04-26 @ 13:01:49
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback