Dunk dunk på bröstet!

Så, nu var det klart - matteprovet i morse och historiaprovet nu i eftermiddags! :oP Matten kändes ok, fixade det ganska bra tyckte jag. Historian...*suckar* den var fanimej TUNG! Missade poäng på två 10p frågor, franska revolutionen och tysklands enande...ja, vad fasen, skit samma, nu är proven gjorda och jag har gjort det bästa jag kan på båda! Söta kamraten C kom hit strax innan historian och körde lite genomgång med mej...trampa höga knän och klappa på knäna och skriv en åtta...det var nåt trix som hennes dotter lärt henne...mja, jag testade inte det på provet iaf. ;o)

Ska träna i kväll, har inget pass mer denna veckan.
Imorgon kommer besiktningsmannen och ska checka vårt hus, innan det går till försäljning. Hoppas allt är ok nu så att vi inte står och faller på något! :-O
Jag städade och sorterade ut från tvättstugan i går och mitt i dammsugningen började lilla Nilfisken att RYKA och osa brännt - HJÄÄÄLP! Snabbt som ögat fick jag sladden ur väggen och stog sedan utan dammsugare, mitt i röran! R fick knalla till grannen och låna deras. Får väl kolla på ÖB om jag hittar nån billig variant så länge, får ju centraldammsugare sen i nya huset. :o)

I morgon o på fredag ska jag knega. Gääääsp, börje klockan 6,30...shit det är ju då jag går upp annars...voine, voine! Jaja, det är bara på dagar...denna veckan.

På fredag är det dax för Q-träff hos P. Skoj, skoj. Hoppas många sluter upp denna gången!

Nu ska jag göra grönkålssoppa!

Tjabba tjena hallå, vi säger så!
Howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback