Helgen stundar

Ska bli gott med helg - en långhelg dessutom!
Ska packa ner vinterkläder i flyttlådor, det kan man väl vara rätt säker på att inte behöva använda mer på denna sidan sommaren iaf! Soligt och gott idag - gillar!
Idag ska jag o barnen till syrran och hennes kille. Han har fyllt 30 och har lite fest idag. Har inte något speciellt förhållande till denna människa och är inte helt förtjust i honom och eller i hans fasoner to be honest, men får lov att gilla läget för syrrans skull - that's it! R jobbar eftermiddag i dag, fredag och allt. Kan väl vänta hem honom senare i kväll.

I morgon ska barnen ha uppvisning på sin gympa, ett litet nätt program med tjolahoppsan-steg och vimpelviftning. En redskapsbana blir det som avslutning. Pratade om IKEA på eftermiddagen. Dom har öppet till 20 i morgon och har en del skojiga Familyerbjudande mellan 17-20.

På söndag ska jag ha pass kl 11. Kamraten C är tecknad och det ska bli skoj att se vad hon gillar spinning! Antagligen kommer hon att spy galla på mej när passet äntligen är över, men man ska veta att det ÄR jättejobbigt de första gångerna, för att inte påstå att det är som en nära-döden-upplevelse! Ska snickra ihop ett trevligt easypass för min väns skull, promise you babe!
På kvällen kommer goda vänner och vi ska kolla majbålet på kvällen. Funderar på grillning om vädret är ok, det är ju så jäkla smarrigt! :o)

På måndag ska jag till frissan. Undrar om hon håller fast vid att jag ska blonda till mej igen...nu när sommaren är på gång bleks mitt hår ganska mycket och då känns det onödigt med en mörkare färgning...hmmm, det tål att tänkas på. Jag som alltid varit blond, blev i höstas plötsligt brunett! En skojig förvandling som jag trivts jättebra med! Ja, som sagt...jag får fundera...

En sak till...Just looooove Svenska B och fröken E! Gick med ett leende från lektionen idag. Varför? Jag vet inte...vet bara att jag verkligen gillar lektionerna och dess innehåll! :o)

Hoppas er helg blir superduperbra!
Hugs to ya all, my friends!

Kommentarer
Postat av: Millan

du e så snäller..men jag kommer att dööö...haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback