Såg en läskig varelse på TV igår

Fy, ögonen brann på varelsen, munnen log en listigt leende samtidigt som det blev en massa underliga saker sagda ur munne på varelsen, varelsen pratade gullegull-språk och varelsen kändes otroligt läskig! Vem talar jag om? Ja, Carola...och Malous intervju med henne. Fasen, hon har ju en röst som är magisk men hennes personlighet är fan i mej superläbbig alltså!
Undrar om hon är så jäkla PÅ hela tiden, alltså bland vänner, kollegor, barn...?
MEN man kommer ju inte ifrån att hon är MAGISK som sångerska...vi kommer att ha en STOR chans med henne i Aten, det är jag övertygad om! Om hon bara ville lägga ner sitt tjafs om Gud och Jesus...:o/

Howdy!

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med helt och fullt.....jag såg lite av intervjun och jag tyckte hon var direkt osammanhängande. Hennes ordförråd verkade inte heller vara speciellt rikt......men som sagt, sjunga kan hon.....

Postat av: PiaLiaLottapotta

Det gööör ingenting... BARA MAN E SÖÖÖT och klägger huvudet lite på sned... HAr hennes föräldrar tutat i henne ALLTID! Eller! Hihi!

2006-04-26 @ 13:03:33
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottapotta

Haha!
NÅGON gång kanske jag lär mig att läsa mitt klotter INNAN jag skrickar iväg Klägger o sånt! Haha! LÄGGER ska d ju va!

2006-04-26 @ 13:04:24
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: Camilla

Tycker hon är superläbbig den kvinnan...huuuva...snacka om religiöst hyckleri..predestinations teologi...brrr sånt gör mig rädd...

2006-04-26 @ 13:21:47
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Caroline

Väckelse tror hon på, återuppståndelsen likaså. Han älskar jul och påsk, ty då kommer hon Jesu ande nära, o så nära!
När hon sa dessa meningar lös hennes ögon som om hon var en törstande i öken som just fått en hallucination och sett vatten! Brrr...ja, jag ryyyser i allafall! Verkligen crazy!

2006-04-26 @ 19:06:26
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback