Tjosan hejsan!

Så var jag på plats i bloggvärlden igen! Sorry om jag svikit er under några dagar, men det har som vanligt i mitt liv varit fullt upp!
I helgen har vi städat och fixat i huset inför fotograferingen i måndags. Tänkte piffa till entrén med lite penséer men vädret bjöd upp till åska, regn och hagel, så jag lade ner projektet och spar penséerna till visningen istället. Mellan skurarna rusade jag nerför gatan och fick tag i lite björkris som jag satt påskfjädrar i, så lite pynt blev det iaf.
Mäklaren kom och fotade igår, annonser kommer i en tidning i morgon och i en annan på söndag. På nätet bör huset finnas på
www.hemnet.se under dagen.
Mäklaren frågade vad vi tänkt i utgångspris och R svarade att han la det på henne att bestämma...ja, man får ju inte gå ut för lågt sa hon och dubblade taxeringsvärdet = 1.250 000:- i utgångspris!!! Jag tror jag svimmar! Vi gav 738 000:- för 4½ år sedan och har lagt i 100 000:- i det! Hoppla! :-O
Så, nu blir det samling av intressenter och visning om ca två veckor - spännande! :o)

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Annika@work

Vad fint huset ser ut på Hemnet! Välstädat och lagom stajlat. Snyggt!! Jag skulle inte förvåna mig om priset sticker upp med hundra papp till. Lycka till med visningarna (drygt som tusan) och budgivningarna (kul). Kram! Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback