2 days to go now...

Ja nu äntligen börjar den - semestern alltså, närma sig på riktigt! Vi bestämde igår att på fredag ska vi äta kräftor därhemma för att fira att nu börjar 4 veckors efterlängtad ledighet! :o)

Igår flöt det på ganska bra här på jobb. Hade att göra i ett lite jämt lagomtempo. Skönt att inte bara sitta av tiden...

Idag åker kamraten C och hennes dotter E till London och jag känner avundens gröna färg på mina kinder...vill åxå väääldigt gärna åka dit! Glömmer aldrig när jag var där 1995 och kollade på fotboll på White Heart Laine där Tottenham "The Hot Spurs" mötte Everton. Det var den ENDA matchen i omgången som slutade "nill - nill", alltså 0-0. Typiskt va!? JAg blev även DUNDERförkyld och hemresan i flyget var en pärs för en infekterad förkylningskropp! :oP
Jag hoppas ni får en härlig upplevelse! Hälsa The Queen från mej! :o)

Igår var jag på spinning i hemmabyn. Det är lite annorlunda mot hur vi kör i LA, andra cyklar, annat upplägg och andra positioner. Men, ganska skönt att vara på plats "hemma" och kunna köra där. Jag kommer faktiskt att börja som instruktör även där. :o) Efter semestern, alltså i september kommer jag nog att köra igång - skoj!
När jag kom hem igår efter passet så hade barnen SOMNAT!! Wow, det var längesedan dom sov innan klockan 19. Men dom har ju dagisvecka med tidiga morgnar och det är klart att det tär på dem, mina älsklingar. R och jag slappade på TV och jag somnade tidigt jag med, kl 22 - gott!

D min stora babyboy är fortfarande på Cypern. Sista dagen idag. Dom kommer hem i morgon em. Han är usel på att höra av sig...jag har skickat honom ett par SMS och fått några korta svar om ens det. Fast han har väl lagt telefonpengar på sin kärlek M och då står Mommy i skuggan...*saknar honom*

Sådär, lite om senaste dygnet hade ni där.
En parantes: Nilla! Eslövs CENTRUM är trevligare än LA...där fanns minsann INGA hål från fd affärer som stod och gapade tomma. Fö är LA svårslaget på sommaren om man jämför de två städerna. Jag menar...vad är Karlsrobadet mot Borstahusen?? ;o)

Pussar och kramar till er alla - wherever you are!


Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottapotta

FYRA veckors semester! YEAH!
Suger det inte i pluggetarmen? Eller det e ekonomin som styr!?
JA vi kan sitta här gröntonade och bara avundas M o E... (För övrigt... du har MÅNGA "E" i din blogg! Haha! Tur man vet... så man inte förvillas att tro att du e förhäxad av E-xtasy! Haha! Knarkarna kallar ju det bara för E!
HA en jäkla go semester nu!
Och psst... vem e Gulanejlikan!?

Postat av: Caroline

Jasså du menar "sjukolvarsnejlikan"? Ja du...vad är DET för en rackare...hmmmmmm...får väl se om denna avslöjar sig så småningom...;o)

2006-08-03 @ 10:52:03
Postat av: Ingela Angelin

Jag säger bara HEJA EEESLÖV! Nästa gång måste du prova Dompan! slår gunnarssons med hästlängder!! Kikade du in på popcorn? Fiiina barnkläder :-)

Nu är lalandiatrippen bokad!! Första veckan i oktober, så det ser ut som om ni får dras med oss i ett par dagar. :-S

Oj vad töserna lekte förra veckan *harklar mig ironoskt* vår vecka blev helt crazy.... sorry
hoppas vi kan igen det en annan gång?!?
Sandalerna finns här iallafall,

Ha det bäst på semestern!!

2006-08-03 @ 21:53:25
URL: http://familjenangelin.blogg.se
Postat av: Caroline

Ingela!
Nämen vad KUL att vi ses på LL! :oD
Vi kan väl ta en dag för lek i nästa vecka. Letade faktiskt efter sandalerna häromdagen innan jag kom på att de var inkvarterade i Torrlösa! ;o)

Vi hörs!
Kramis!

2006-08-04 @ 06:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback