Den är här nu...the DOG!

Jo, den är ganska så kär ändå. Helt uppspelt över ett nytt plejs att undersöka. Och dessutom har den ju bytt från att vara Göteborgare till att bli Skåning...arma krake...eller lyckans ost kanske?!
Ungarna är förstås lyckliga och dom är ute med R och går en runda med honom nu.
Namn...ja...vi hade ju ett som vi tänkte, fast det är ju inte så käckt kanske att heta. Men det är efter en skådishuns från Kopps eller var det Yalla Yalla. Där fanns en hund som hade namnet Dicken!! Helcoolt! Fast...kanske inte så seriöst för en jakthund att heta och kallas för i skogen mitt under älgjakten! ;o)
Så...än så länge är han namnlös. Lillebror tänkte jag att han kunde heta...inte heller något bra apportnamn...Lillis tyckte R, Gillis blev det till...nja, det tål att funderas på. Uteslutna är traditionella namn som Bamse, King och sådana...nä det ska vara något coolt! Kom gärna med förslag!!

Idag ska jag hålla mitt andra spinningpass på hemmaplan. Har fixat en härlig skiva och hoppas den uppskattas! :o)

"Hey, I'm in the band! Could it be so hard for you to understand?" JC har denna som reklamlåt, olika ungar spelar först traditionellt rockband sedan tjejer som spelar synt. Från mina högtalare ljuder orginalet med The Hellacopters - ett av mina absoluta favvoband! *just löööv*

Rock on folks!

Kommentarer
Postat av: camilla

skulle ni inte vänta ett år med doggen?? haha...
Tack för peppingen idag..
Hundrackarn kan heta Tyson...Kill BIll....Bob...

Postat av: gulanejlikan

tycker visst att den kan heta Dicken med en förkortning på Dick om det är allvar i spåret hihi Hoppas det är bra annars men det verkar ju så. Seeja

2006-08-24 @ 21:23:09
Postat av: Karin

Jag gillar också Dicken.......fast det kanske blir picken rätt var det är ........hihi

2006-08-25 @ 11:42:04
URL: http://rachel99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback