Hej vad det går!

Ojojoj, en dag i spurtens tecken! Tjosan vad jag har gjort mycket idag och nu ska jag snart delge er lite av det. Håll i hatten...här kommer det:
Vaknade SENT...vid 9 ungefär.
Plockade och diskade undan i köket...ingen orkade igår och vi hade gett vårt hembiträde fredagsledigt...*hehe, jo om vi bara hade ett hembiträde...*
Väntade in R som var och kopierade en sjujäklars massa visor till kamraten C:s fest i kväll.
R kom hem och jag for till LA.
Handlade lite till kvällens utstyrsel och en fiiiin present till min goa vän!
Handlade mat på Grossan.
Hem som tusan, D skulle ha bilen...
Sorterade ut alla sidorna i kvällens häfte och häftade ihop 67 st! :oP
På huvet ner i källaren och vägde samt skickade ut vinnarmail till mina köpare på Tradera.
Och...maken kom precis ner med ett glas vitt - tackar!
Nu väntar bara påklädning inför kvällen! :o)

Kamratern C ska ha fest med tiderna som varit/är/kommer som dresscode - skitkul!
Jag längtar efter en härlig fest och att få fira min goa och rara vän ikväll! See Ya SOOOON baby! ;o)

Ja...resten kommer en annan dag!
Ps foto på den numera namngivna dogen OZZY kommer snart! :o) Tänk att jag var så svag för rackaren att jag köpte en hundleksak idag...*hahaha*

Så...ha nu en underbar lördag på er!
Själv ska jag shaka loss som tusan!

Rock on folks!
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback