Köpenhamn - here we come!

I morgon bär det av på en årliga Kbh-turen med syster och moder. Så gör vi varje sommar, tar en dag i danska huvudstaden. Vi lullar runt, käkar kinaboxar, dricker ett glas vin eller två, klämmer och känner på en massa kläder och annat intressant. :o) Bästa av allt: I'm on my own!! Skönt med en heldag för sig själv!

Fråga inte hur det går med djuret...hunden...det har uppstått ett krig i denna villa och jag verkar gå ur det som segrare. I annat fall hotar jag att flytta! Min make har insett att det inte varit något fjanteri från min sida att slippa djur hemma utan att det verkligen är ALLVAR jag menar! Hunden är omhändertagen av en kompis som har hund redan och inte vet jag hur det ska lösas...förhoppningsvis kommer den till ett hem där ALLA är överens om att ta hand om ett djur! I detta hemmet är det DEFINITIVT inte så! Fan vad irriterad jag blir bara jag skriver om detta! Nog nu!

Bara 2 dagar kvar på semestern nu...sen är det dax att krypa ner i gruvan igen...fy fan...ågren!
Var på Karlslundsbadet i går och simmade 150M bröstsim och 50M ryggsim, fick intyg på det och nu ska jag bara formulera ett personligt brev och hämta mina betyg från Komvux, vänta in datum och skicka in min ansökan! :o) SÅ spännande!


Gotta go to bed now folks!

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Camilla

gud vad spännande...tänk om du blir antagen...haha så ädra fräkt....men vågar man umgås med dig då..hahaha....nä bara skoja...håller tummarna...klart du ska ifrån gruvan..det är inte bra för dig att vara där...trist det där med vovven....men thats life

Postat av: Annika@work

Davs! Jag hoppas att ni haft en skön dag i den danska huvudstaden. Det verkar i alla fall som om ni haft tur med vädret. Lite blåsigt kanske, men det spelar ju ingen roll när man inte åker över med båt. Det ska bli kul att åka tillsammans om några veckor! ;-)

2006-08-31 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback