Mmmm...smaka på detta: SEMMMMESTER!

Hur ljuvligt som helst!
Inledde i fredags med ett sp. pass kl 17,30. Därefter hem för att gotta på kräftor - sluuurp!
Möttes av en trevlig syn - min förlorade Cypernson! Han fick många kramar och många pussar av mor sin.
Vidre in i duschen och på de små rara röda djuren.
Softade på film och somnade tidigt i soffan - skönt!
Lördag och söndag: Fönstermålning...*suck*...vet ni hur lång tid det tar?? :o/ Men, men sista strykningen idag och nu lyser dom vita å granna! Nu ligger mitt Marimekkotyg och väntar på att bli sytt! :o)

Idag har vi mest tagit det lugnt. Gick ner till affären, stannade på Prellan och fikade på glass, inhandlade 2 tjockispocket för 39:-/st. Ha, 65 spänn på ICA affären, synd att dom blev blåsta då!
Väl hemma blev det målning, fika, nattinatt för O, tvätta och hänga ut. D:s partykläder är inte de fräschaste efter en veckas, som han säger: skening...ja alltså, man skenar när man festar...mmmm, mycket ska man höra...

Om en timme kommer syster J och hämtar upp i nya V70:n. Vi ska till HBG på galleri och välja konst. Sedan vidare med modern och fadern på kinakrog. Fars förslag...konstigt, då han inte är någon större fan av kineser. Men mycket trevligt för mej eftersom jag suktat efter kinamat nu ett bra tag, men aldrig kommit till skott att köra och köpa! :o) Ska försöka låta bli att köra den vanliga rätten: biff med bambu...man tar ju jämt samma. Likadant med pizza. Jag väljer och väljer tills mina familjemedlemmar nästan tynar bort av hunger för att tillsist ändå välja den gamla vanliga sulan med vegetariskt på! Det slår fasen aldrig! ;o)

Undrar hur det är med kamraten C efter Londonvisiten. Är nyfiken på hur trippen var! Tänk om dom missat flyget hem??? :-O Nä...det är nog lugnt med det. :o)

Så, jobba vackert på ni som har oturen att vara på era arbeten! Tänk inte på mej som sliter ont här hemma i solskenet! ;o)

Kram - wherever you are!

Kommentarer
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Låter hääärligt!
Njut nu till max... Och ingen fyra veckors "skening" Hahaha!
Kramen

Postat av: Propp

Men hallå.... semestern SLUTAR nu INTE BÖRJAR!

2006-08-07 @ 19:55:57
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: gulanejlikan

örk biff med bambu smakar vidrigt. Vadå slita ont? Tänk på mig med en hel vecka kvar på det trevliga givande arbetet, hihi. Syns och hörs.

2006-08-07 @ 20:34:56
Postat av: Anonym

Va.....det värsta jag hört. Jobba vidare medan du är hemma och njuter av ledighet. Nähä, idag gick jag 1 timme tidigare......för att jag ville och kunde. Så det så.......krammen från mig

2006-08-07 @ 20:36:53
Postat av: Anonym

Här e jag vännen...hehe...puss på dig som har semester...här är det back in buisness....klienterna tär på en..fosterbarnen är hemma igen...men snart snart är det skolan igen...längtar...men det kommer att bli gööörtrist utan dig i klassen...kommer att sakna dig i massor...Titta in vettja med kidsen o klappa djuren ..drick litta kaffe,...rid en häst...

2006-08-08 @ 02:20:12
Postat av: Nilla

Tur att jag gillar mitt jobb och inte alls är avundsjuk på dig. Jag börjar jobba i mitten på nästa vecka och ser framemot rutinerna igen. Men njut du av din ledighet för det är du värd. Fast måla fönster är ju inget kul, jag tittar hellre på friidrotten på tv. Kramiz!

2006-08-08 @ 11:37:49
URL: http://syrrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback