Trött idag...

Tjo! Dom kan det där med fest på lannet! Ojojoj, jag har varit bra seg idag. Vi var hemma vid 2 draget i natt. I morse fick jag hämta ner tungan från gommen med kofot nästan...oj vad jag var törstig! Konstigt...jag som drack sådan god cider hela kvällen innan...hmmmm...very strange!
Dresscoden hade många anammat och det var verkligen kul att se! Vi var ett gäng hippisar som snackade Woodstock, gräs, LSD och annat! ;o) Sen hade vi besök av självaste Jesus, en ängel, ett troll, en ko och en kardinal (se
www.rachel99.blogg.se) självaste Hin Håle, en munk, tror minsann jag såg Bellman där oxå...ja, det var några av alla fina utstyrslar.
Kamraten C var så fin i sin westernklänning och håret som var så himla snyggt! Haha, själv hade jag en jäkla garnperuk! När jag på småtimmarna tillade bort mot Bellmans bord hade han lagt peruken och hade den i knäet och det likande en liden vid kanin eller något annat angoratofsigt djur! Hahaha, jag var tvungen att kolla 2 gånger innan jag fattade att det var håret han hade lagt där!
Supergod mat! För tusan, hur mycket mat som helst! Ojojoj...kocken O står hog högt i kurs där ute i valleyn! Verkligen fin buffé!

Idag har jag varit ganska pissed på min man. Han gjorde PRECIS så som vi kommit överens om att jag INTE vill vara med om...han åkte till Jaktmässan i förmiddags vid 10-tiden och var borta till 16. Ja, det får han så gärna så, inget konstigt alls...men...HANS HUND åkte han helt sonika ifrån...vilket innebar att JAG fick gå med 2 bråkiga ungar och en koppelotränad hund SOM JAG INTE BETT OM ATT FÅ I HUSET på kissrunda! Fy fan vad irriterad jag var...det har lagt sig lite, men jag är inte helt lugn ännu...R lovade dyrt och hederligt att HAN skulle ta hand om hunden till 200% när den kom...jojo....det varade i TVÅ dagar! Men han fick vackert reda på hur jag kände och jag hoppas det ALDRIG upprepas!
Som om inte det vorde nog har rackarn bitit sönder skohyllan i hallen under dagen. Jag blir fan helt jävla galen! Ska vi ha det så?? Nä...dom ligger inte precis bra till för tillfället, R och hans hund...*muttrar*

Nu är det minsann dags att hålla kväll!
Vi ses i space!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: PiaLiaLotta Potta

Hahaha! No comments till hundskrället o hans husse!
Men kan bara hålla med dig till fullo angående allt om festen! JAg o Jesus var ju hemma lite tidigare än ni! Om det vara alla räck-fnutisarna aller att jag tar dunderpenicillin som gjorde att magen slog bakut det vete sjutton.... Men de där goa små sakerna var värda vartenda sår där bak! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback