Den nya frissen...

Igår tog jag lite käcka foto på mej själv...brukar ju gilla det i ett visst tillstånd...igår infann sig icke det tillståndet, men trots det utövade jag egenfotografering! ;o)


Framifrån


Och lite från sidan

Inga markabla förändringar...har för mej att få ner håret till en jämnlång friss...den som jiter får väl se hur resultatet blir! Hahaha!
En sak som är rätt cool är att när jag har blå nyanser på mina kläder plockar det fram min ögonfärg något helt enormt! Inte fasen är dom SÅ blå annars? Eller...? Häftigt! :o)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad fin du är. Det är ju en bra frissa om du försöker få håret jämnlångt. Kramiz!

Postat av: Annika@work

Fin friss. Den passar dig utmärkt! Längden är precis lagom för att kunna varieras, eller hur! Kram!

2006-12-18 @ 10:02:29
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: camilla

passar dig perfekt..

2006-12-19 @ 20:56:05
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Caroline

~TACK~
JAg trivs jättebra i frissen!
Haha, i morse såg jag ut som om jag var släppt från dårhuset eller något...la mej med blött hår..! ;o)

Kram till er girls!

2006-12-20 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback