Quinns, my quinns...

...vem är väl som ni - ingen i hela världen!!
Tack för en mysig lördagskväll tillsammans med er! :o)

Idag har dagen rusat förbi och jag är evinnerligt trött på att vara fullständigt uppbokad dagarna igenom...tisdag som söndag. Fast det är lite dubbelt...vill ju inte missa något...men vill ändå andas lite, ta det cool och softa lite in emellan...men hur får man ihop allting då?
Dagen såg ut såhär:
*Gympauppvisning kl 10 med diplomutdelning för båda barnen.
*E på kalas 11-13, ville att jag skulle stanna, iofs najs att dricka kaffe och prata med trevliga väninnor.
*Julbord kl 15 utanför LA med föräldrar och syster.
Allt på löpande band, knappt tid att andas mellan aktiviteterna...:oP

Jaja...tiden kommer väl för soffvärmning så småningom...
I morgon börjar D på mitt jobb. Han fick jobbet som han var på intervju på i fredags och börjar direkt! Skönt att få igång honom, kass att det skulle bli på ett jobb där hans utbilning inte kommer till någon sm helst nytta...men, pengarna måste rulla och det är viktigt att ha någon att göra! Jag har sett hur dygnet har vänts för D på bara några veckor. Mitt jobb är eg det sista stället jag vill se honom arbeta på...men jag måste prata för honom och hjälpa till att komma igång i arbetslivet. Att det råkade bli på mitt jobb...ok, men vad gör man inte för sina älskade!

Nu ska jag bara få min tjolanta i säng, sedan blir det vågrätt läge på soffan! Rapar sillaspad och julsnaps! ;o) Buuuuuuuuuuurp! Oh, sorry!

Kram my friends!

Ps...E satt och klurade med den där trevliga figuren i trä som PLLP fick igår. Efter en stund sa hon: Äh, det är bäst att P-nilla gör detta, hon är ju så duktig på det! ;o) Snacka om att ligga bra till hos fröken E! :o)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja, den tiden kommer nog när du sitter där i soffan och rullar tummarna och önskar du kunde springa omkring... Jag tränar redan. He he he!!! Din söta dotter är inte så dum hon. Kommentaren till brossan igår om paketen var inte illa hos ett blivande polisbarn.

O pekar på ett paket och E säger "JA, DEN ÄR VÅR! VI HAR SNOTT DEN O!!!" Och snacka om att folk stal mina paket...suckar!!!

Men tack för en trevlig kväll! Alltid lika kul att träffas.

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Haha! TAck för en najs kväll med god mat o dryck! OCh jag lyckades till slut SNO åt mig några fina klappar oxå! Och Lilla E får GÄRNA greja med träskiten jag "glömde" kvar! HAha!
Ligger nog inte såå bra till hos unga polisdottern! Haha!
Kram o tack igen!
PLLP

2006-12-10 @ 23:20:33
URL: http://pialialottapotta.blogg.se
Postat av: camilla

tack själv.....goer mat o supergoer glögg..tacka pappsen...hehe...Pia haha hon var ju förbannad innan hon öppnat förpackningen..hehe

2006-12-11 @ 17:40:53
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback