Som ett j*a brev på posten...

Jo, så kom den...bland julhälsningar, jobb, julklappsinhandling...vilken då?? Jo, förkylningen!!!
Bläääääääää, E har varit småhängig ett par dagar och idag ringde dom från dagis. Hon ville hem, lilla tjolantan...helt slut, snörvlig och dann, rödflådd under sin söta lilla näsa. Tur var väl att dom ringde...själv har min förkylning stregrat rejält under dagen, så jag hade nog inte pallat en heldag på jobb ändå...
Men för fasen...jag har ju inte TIIIIIID med sånt trams! Julen ska ju firas här hos oss och jag vill minst av allt vara en rödnäst, snörvlig värdinna! :o(

Min far och jag besitter samma fenomen när det gäller förkylningar. Höger öga svämmar över och rinner hela tiden under den värsta perioden...vänster öga är inte i närheten av den översvämning högran producerar...hmmm, strange!
Well, julklappsinhandlingen är i full gång. Ska iväg i morgon och införskaffa mat och klappar - skoj!

På lördag ska granen in, pyntas och kläs. Jag hittade lite söta julsaker på Jysk häromdagen - utförsäljning med 50% på alla julsaker. Hehehe, denne snoken raggar ALLTID upp reor! Det är väl en specilaité  man har! ;o) Visst känns det onödigt att betala flera hundra mer när man egentligen inte behöver det! Nä, thank GOD för knäskydden - den kommer väl till pass när man kryper på knä efter lågpriser! ;o)

Men en sak är biff - ICKE i h*e någon får ut mej på Annandasrean! No f***ing way!!! Västa stirret...nope, där sitter jag lugnt i hemmet ljuva vrå och ignorerar hetsen totalt! Fast...ofta kan jag inte hålla mej, så när det blir den 28:e känns det ok att ge sig av ut på reasnokning!

Nu ska jag kurera min skorvliga hals med lite alkohol...ett glas rött är väl aldrig fel... :o)

Sleep tajjjt!

Snöriga kramar från moi!

Kommentarer
Postat av: Annika@home

Andra helgen i januari får du ta på armbågsskydden och knäskydden för då är det rea på PoP. ;-)

Kramen, och krya på er! / Annika

2006-12-21 @ 21:47:07
Postat av: Anonym

Ahhh, min vapendragare på POPrean! :o) Visst har vi fyndat ett o annat tillsammans!? ;o)

Kram!

2006-12-21 @ 21:56:20
Postat av: Propp

Näej, mellandagsrean är inget för mig. Ska ju flytta till nytt hus så jag får väl spara pengar och shoppa sen. God Jul på dig i vårvärmen.

Postat av: Anonym

Hrrrrrm man botar inte snuvug näsa med vin...din lilla supist,,, (vad säger en sann supist?,,,jo skål!!!hahaha),,,, saknar dig min lilla Muff

2006-12-22 @ 12:15:16
Postat av: Mika

GOD JUL !!!! ropar vi härlångtbortom "kröken"!!
*S* Malaysia...

Kram
Mika och resten av fam T

2006-12-24 @ 10:35:21
URL: http://famthonell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback