STORT GRATTIS!!!

Min väninna L och hennes J fick i går kväll en liten gosse och M och E fick en lillebror!
Jag hade hälften rätt;
*Det blev en kille
*Han anlände inte i december, vilket jag hela tiden sagt....men det var bra nära....han kom ju 21,50 den 30/11! ;o)

Visst är den underbar, den allra första tiden....då, när man inte förstår varför inte världen stannar och inser att DU just gjort en megajobb och är lycklig att ingen någonsin kan sätta ord på det! Ah...den känslan skulle jag kunna uppleva om och om igen! Så för allt i världen L, njuuuuut!

I kväll är det grand finale i Idol! Shit alltså...det kan bli vemsom av killarna! Fast...jag är i ärlighetens namn mest svag för norrländska Markus. Han har varit en klart glimmande stjärna sedan dag ett!

Tjena moss!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Visst kanske den var underbar den första tiden. Alltid kul med små bebisar...bara det är nån annans. He he he!!! Jag är rätt nöjd med att mina är stora och klarar sig bra nästan helt själv. Sen kan man ju alltid leka med andras..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback