Svarar på begäran av PLLP!

Nystulen från ovan nämda lady!

A) Fyra jobb som jag haft:
1. Montrissa på Haldex.
2. Solariereceptionist
3. Garnförsäljare.
4. Barnvakt lite då och då.

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Höstlegender
2. Schindlers List
3. Gudfadern triologin
4. Dum Dummare! :oD

C)Fyra platser jag har bott på:
1. Landskrona
2. Asmundtorp
3. LA igen
4. ...och nu, Svalöv

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. IDOOOOOL
2. Nyheter
3. Äntligen hemma
4. Postkodsmiljonären


E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Kos
2. Cypern
3. Kanarieholmarna
4. England


F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Tradera
2. Aftonbladet
3. Blogg.se
4. Hälsomagasinet

G) Mina fyra favoritmaträtter:
1. Fläskfilé
2. Svärmors "tocke"
3. Voule Vent
4. Grillat på sommaren är inte helt fel!!

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Thailand
2. Varmt land...
3....med härlig stand....
4....god mat och finfin dricka...La Dolce Vita!!!

I) Fyra vänner jag hoppas kommer svara:
1. Alla som vill... Men Nilla. Quarter och Annika skaaaa!!
 Ja...kom igen bara!! :oD

Kommentarer
Postat av: Nilla

Orkar inte just nu. Sorry! Gott Nytt År! Ta det lugnt nu...*ler*

Postat av: camilla

jag orkade..kolla in på min blogg..hehe

2006-12-30 @ 18:02:21
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: PiaLiaLottaPotta

Hehe! Skitskoj! Kramis pyjamis!

2007-01-02 @ 05:08:12
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback