Våran julafton!

SkräpLiken, dagen efter...MyyysMyyyys!StajlarMitt nya nattlinne! :o)Sliten...Sliten killeTröttisSlagen donnaMoffe och de småMoffe leker med barnenByggaren OlleO, fullt utrustad!Snoriga jagSnörvliga jag!Broderlig kramKram till brorsan!Tomten är bror till barnenTomten är BRODER till barnenTomtenTOMTEN!!Nicklas och OlleN och OMuuuumsMmmmmm!MumsigtMuuuums!ÄggÄgg!!KökspersonalenKökspersonalen, R och Mommy Nyfikna barnNyfikna barn!Coola isbitarCool isbit som skiftarEllens paket till OlleDennis har varit snällPaket i massor!
Paketer!!
Juleträed
Paket i MASSOR!!!
Wallpaper...
Ellen framför min nys säsongsbetonade fondtapet...hehehe, TYG! :o)
Välkommen till bords!
Välkommen till bords!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Wow, vilka fina bilder. Häftig tapet och maffigt långbord. Så goa de är ungarna... God fortsättning. Jag fick ett spel av mamsen som hon tycker vi ska spela på våra träffar...hehehe.

Postat av: PiaLiaLottaPotta

Häääärliga bilder vännen! Så VACKER din mamma är!
Och så härlig juleglädje där e i ögonen på alla barnen! Även tomtebarnet! Hehe

2006-12-26 @ 01:21:33
Postat av: Mika

Ni ser ut som ni har haft en supernajsig julafton... och så mysigt ni har det....

God fortsättning!!
Kramis
Mika

2006-12-26 @ 03:35:44
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: camilla

så mysigt ni haft det...är N din bror?

2006-12-26 @ 21:24:22
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Carrålajna

Ja, visst hade vi det mysigt!
*Nilla, jag vill spela spel typ NUUU!
*PLLP, visst är hon fin Mommy dearest!
*Mika, ha en underbar semester på NZ!
*Kamraten C, N är inte min bror, han är min svåger!

God fortsättning på er allihopa!

Kram C

2006-12-27 @ 09:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback