Analys av fredagens Let's Dance

Alltså, snacka om att äga showen! Jag pratar givetvis om Måns och Maria, vilket framträde - WOW! Anna Booops var inte dålig hon heller, men gud vad han är spattig i kroppen, hennes partner Mr Sugrör. Vem var det nu mer då...ja han från Bolibompa ja, han var inte så bra i går tyckte jag. Arrrrja och Tåphias var eleganta i vanlig ordning, det slår verkligen gnistor om dom!
Sen har vi ju Peppe...ack, ack, ack...vad säger man? Det är nästan som om det vore R där stod, mitt på dansgolvet, pall och rör sig gärna inte mer än någon nödvändig milimeter. Han borde givetvis ha åkt ut så det rök om det för flera program sedan, han har ju verkligen ingen talang för dansen även om jag ändå tycker att vals passade honom ganska hyfsat - det började ju åtminstånde rätt bra...En insändare i Kvällsan skrev: Peppe har blivit en riksnarr! Det var rätt tufft, han har ju ändå charm och kan ta det hela med en klackspark, fast om man ser till programmets mening, så har han ju faktiskt inte där att göra så här långt in i programmets gång - honestly!
Men, jag hade rätt om Kishti, jag kände det på mej. Det var hennes tur att åka hem, hon har varit illa i det dom sista gångerna och ja, nu räckte det inte längre!
Till sist sparar jag godbiten Agneta. Suck, jaa...petrolblå, eller ska man säga mörkturkos om färgen på hennes klänning? Den var inte till hennes fördel, dessutom var ju skärningen vid brösten märklig oxå...ser ju ut som hon har slöstrutar! (tack för det underbara uttrycket, kamraten A) Hade lilla dottern knåpat ihop ett halsband till Mommy oxå eller? Nä, diss, diss, diss till Agge!

Ikväll ska jag och barnen äta pizza. R ska på "tack-för-flytthjälpen-fest" hos sin syrra. Vi har ingen barnvakt och jag har fortfarande 3241657665468732416941 saker att bli färdig med till nästa vecka, så jag stannar vackert hemma.
I morgon fyller min lille kille D 19!!!!! år! Hur kan han vara min son? Jag är ju inte en dag över 25! Alltså skulle jag vara 6 år när jag fick honom? DET kallar jag ung mamma! Hahahaha!

Ha en go lördagskväll mina vänner!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Pizza....mmm gott...vi ska ha bakad potatis...

Postat av: Propp

jahaadu, verkar vara så att du är en kvinna i min smak.. humorn alltså...

2006-02-11 @ 17:17:20
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Ingela plingela..

19 BAST!!!!! inte illa... (ung morsa!!)
Du! ta det nu lungt med alla 765263459761537165st saker du ska ta itu med! Och var rädd om dig och din lilla kropp.*hytter med pekfingret*

Alltid lika kul att titta in på din blogg!!

Kram från oss!

2006-02-12 @ 10:36:08
URL: http://familjenangelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback