Är min man GALEN eller???

Ja, här hann knappt gästerna utanför dörren innan han började skruva på sej...ehhh, mor, vad säger du, jag tänkte åka ut till skogen och sätta mej på pass. -Ja, visst gör du det sa jag. Kollar ut och det är kolmörkt och termometern visar ett par minusgrader, brrrr! Men det stoppar inte Mr W, det ska värre saker till för att få honom att sitta inomhus! :o) Hans kompis, där R har sitt jakttorn på kompisens mark, ringde igår och berättade att han sett 4 vildsvin vid Rs jaktkoja, varav en var en riktig bjässe! Så...kanske blir det en nasse som hänger i garaget i kväll...man vet aldrig med R!

Nu ska jag plöja igenom instuderingsfrågor inför tisdagens historiaprov :oP Ett antal saker att banka in i skallen vill jag lova!
Kalaset gick bra, D kammade hem presentkort, 3 knivar, en bok, kontanter, parfym och en och annan blomsterkvast. Räkris med vitlöksbröd och semla med kaffe bjöds det på idag. D var ute och firade sin f-dag i går och gissa om han stank sprit ur munnen idag... party, party!

SeeYa in space, folks!

Kommentarer
Postat av: Lind@n

bidde det någon nasse i garaget??
Hur mår ditt hjärta förresten?

Postat av: Propp

Åhhh, vildsvin som är så gott. Äter det alldeles för sällan nu för tiden. Men jag lyckades med en lammstek igår och gubben hade jobbets bästa matlåda idag...
...lammkött är ju aldrig fel *FNISS*

2006-02-13 @ 20:52:38
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Propp

tyckte att denna trevliga kvinna kunde vara med på min kontaktlista...OK?

2006-02-13 @ 20:59:01
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag blir gärna lagd på Propps lista mot att Propps blir tillagd på min! :o)
Nä, det bidde ingen nöffe denna gång, trots minusgrader och allt... ;o)

2006-02-13 @ 21:34:51
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Reisan@work

Attans, ingen grymting. Jag såg fram emot att bli hembjuden på lite god vildsvinsgryta.

Kram, Annika tillbaka på jobbet igen, men med en liten sjukling som fortfarande är hemma!

2006-02-14 @ 10:41:08
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback