"At war with Satan"

Ja så heter en platta med värsta heavy metaldunket som min man just loooove! Jag förstår inte menigen med att spela gura och trummor det snabbaste man kan och dessutom ha någon som står och ulkar alt. grymtvrålar fram fraser som man knappt kan översätta...men men, om han nu gillar det så är det ok för min del. Ofta är han så pass hygglig att han drar igång dessa symfonier när jag inte är hemma eller är på ovanvåningen - juste får man säga!
Den gången titeln heter "The reunion with God" kommer jag absolut att höja på ögonbrynen! Då kommer jag att förstå att min make ingått en personlighetsförändring! ;o)

Idag blir det heldag med söta och gravida Syster Yster! Hon och killen ska flytta till en större lgh och vi ska kolla på den först, sedan blir det IKEA, Väla och Hyllinge. Najsinajs!

Idag fyller min fina Mommy år och det blir fredagsmys hemma hos dom med Let's Dance som hedersgäst! ;o)

Idag förväntar jag mej att Tre Kronor kommer att vinna sin semifinal och att deras motståndare i finalen blir Suomi - nordisk final i OS = drömfinal! :o)

Idag är jag dessutom otroligt stolt över curlingdamernas GULD! Vilken rysare det var igår...via RADIO för dennes del dessutom! Då var det extra nervpirrande! *svett* Varför är vi så intresserade av curling vart 4:e år förresten...jag menar, inte sitter man ett par timmar i vecka och följer match efter match i vanliga fall...är det vår guldfeber som sätter curlingen så högt i kurs månne??

Idag hoppas jag att åtminstånde 2 av mina favvisar i Let's Dance är kvar...Anna och Måns, det måste bli dom som står kvar i finalen! Funderade på en sak...kan man rösta ut Agneta Sjödin?? ;o)

Idag tänker jag extra mycket på kamraten A och hennes söta familj som ÄNTLIGEN får flytta från sin lgh och in i sitt fina hus i Lomma! A dream finally came true! Ta det nätt, så ni inte får ryggskott hela helgen!


Jag önskar eder alla en fröjdefull helg!

Rock on folks, rock on!

Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottiPotti

Haha!
Vilken go dag!
Och en annan sitter av tiden här på jobb!
Är ifatt med allt.. och vill bara hem!
TAr nog sjutton ut några timmar komp!
Ha en wunderbar helg Carolajn!
See ya!
Piiia

Postat av: Marika

Trevlig helg ni oxså.....
Hälsningar ifrån 2:a sidan jorden... *S*

Kramis
Mika

2006-02-24 @ 14:52:27
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: Lind@n

Ha en jätte skön helg!!
Många kramar

2006-02-24 @ 18:55:13
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback