Detta inlägg är speciellt för min söta vän Lind@n...

...därför att jag vet hur kändiskåt hon är och då måste jag ju avslöja en sak speciellt för henne nu i  OS-tider. Så här är det: Min mors kusins dotter är tillsammans med en av OS hockeyhjältarna...-Ja, men VEM, VEM ropar Linda! Jag hör henne trots att det är 3 mil mellan oss! *S* Jo......................................................................................................................................................................................
**nu måst eman scrolla ner på sidan minsann ;o)**





























.......Å här kommer det:














...snart...













...okej då...det är....
MATS SUNDIN!

Vad gillade du den??

Vilken "jag mötte Lassie-historia" va!?!?
Hahahahahahahaha!

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Lind@n

Fu vad taskigt..... Kan du bjuda med mig och din mors kusins sambos vän så jag kanske kan få träffa Henke Lundkvist på någon träff eller så......

Postat av: Propp

... jaha där gick mina chanser i stöpet...

2006-02-27 @ 20:59:22
URL: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback