Gillar INTE!!!

Ja, nu börjar det närma sig nystarten av Jeopardy med ny programledare och inte vilken programledare som helst, utan Adam Alsing! Amen va faaaan! Är inte Jopardy ett seriöst program?? Hur fasen kan dom då anställa Alsing på det jobbet?? Fattar nada! Det programmet han nu sist lämnade är ju för fan rena rama skitet! Gupp under täcket, fylla och renrakade kroppar verkar vara det enda som existerar innaför BB-husets väggar. Dissar verkligen det programmet, såg det sporadiskt den omgången när Micke och Linda guppade och fick mer än nog då. Och nu...nu kommer den läskiga Alsing med sitt övervaxade hår och överhornya blick och tar över som programledare i mitt favoritprogram - gillar INTE!! Jepopardy har jag sett sedan programmets begynnelse, kan väl tycka att Härenstam är lite dryg emellanåt, mensjälva programmet med frågorna älskar jag! Det var tom så att när E var lite och kinkig kunde jag sätta mej och kolla på Jeopardy och när signaturmelodin började, tystnade E. Hon kände sig antagligen trygg sedan fosterstadiet, då hon hört "do-do-do-dododo-do-do-do-dododo"-slingan genom magen! :o) Jag vet inte om jag känner mej trygg med Jeopardy längre...det återstår att se!

Annars har det varit shoppingdag idag på IKEA och Väla. Rea-fyndade, byxor, blus och hårband på HM för 103:- för att nämna något! :o) Montering av en bokhylla och lampa, middag med lördagsgodis till efterrätt och nu ska jag läsa en häxbok till svenskan nästa vecka. Japp, fullt upp även en lördag! I morgon blir det den lilla kycklingen på bio med kamraten A och dottern M - skoj! Innan dess får det bli ett pass spinning hos kollegan R. :o)

Simma lugnt, my friends!

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Tack för igår. Det var jättemysigt att gå på bio med er. Filmen var så söt om något lite stirrigt där bläckfisk-aliens dök upp. Jag tror att M tyckte det var liiite obehagligt, men det blev i alla fall inga mardrömmar i natt.

Snusklubborna smakade i mumma igår kväll. Inte dumt att ha lite snask kvar till tv-soffan.

Kramen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback