"God hate us all"

Så heter en platta som jag hittade i CDn i köket igår...behöver jag nämna vems den är?? Trevlig disk- och röj-i-köket musik...för somliga i hushållet då alltså, för oss andra kommer genast undran om det är torktumlaren som gått söner eller om det är en katt som sitter fast och jämrar sig??

Idag har E varit hos kamraten S. Dom bor på landet i ett "Lilla huset på prärien" hus. Dom lever westernliv = kläder, inredning, exteriörer, bilar, yrke...you name it! Superhäftigt att svänga in på "ranchen" hos dessa trevliga människor! O och jag for till Centan och gick där och strosade, ganska mycket folk...Jag hittade lite nya linnen och ett par nya spinningskor för en bra peng, hade lite presenkort och då sjönk priset till en trevlig nivå! ;o) Sedan var vi och handlade mat på Maxi, trivsam affär det där, fräscht och fint - gillar! Vi åkte vidare hemåt och inom prärien för att hämta upp fröken E. -Näää men mamma, jag vill ju stanna hos S till kvällen! säger min lilla böna mär jag kommer och hämtar henne. När vi åkte hem i bilen as hon -Vaje gång det är lördag ska jag komma hem till S och leka! Jaha...vi får väl se huru roligt S föräldrar tycker att det är att ha E där varje lördag framöver! *S* Nja, lagom är väl ändå bäst!'
I kväll blir det E favvomat - TACO!

Undrar om Lena Ph blir lika risad denna lördagen i melodifestivalen? Enligt en viss kvällstidning har dom tom fått ha med hennes karl för att medla mellan SVT och Lena! Va?? Är hon verkligen så svår att samarbeta med?? Hmmm, undrar hur någon i så fall orkar med att leva med henne om hon är likadan i det privata livet...Jag gillar henne lite sådär, mittemellan nånstans. Tycker att hon har fåniga texter på sin senaste platta, ganska juste röst, stappliga dansrörelser, härlig självironi...ja, lite lagom gillar jag henne.
Gillar hennes X bättre, najs utseende och underbar humor! Minns ni serien SMASH, The Creeps gjorde musiken - gillar!!! "...you got to hit the boom - smash, dododododo dodo!" :o)

Ha en najsig lördagsafton gott folk!
I'll be back - Hasta La VIsta!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet vilket ställe du skriver om...jag har bott granne där de första 20 åren av mitt liv. Så när du kör dit nästa gång.....kolla tvärs över vägen en bit upp på ett RIKTIGT risigt ställe, det var vår gård för ca 18 år sedan. Häftigt va!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback