Hallelulja!

Så, nu har jag gjort mitt historiaprov! Snacka om skrivkramp alltså...är helt lam i högran nu! Jag tyckte det kändes helt ok, med tanke på vilken bredd det var - 1000år historia med start på 400-talet, :oP Jag svarade på allt utom EN fråga: Vad är ett absolut kungadöme? Ja, sorry läraren L, där var det helt blankt i skallen på mej! Precis som någon blåst från ena örat till det andra - *swisch, botta* Jaja, jag tar det med ro, jag känner mej nöjd och glad ändå!
Missade RIKTIGA engelskafrökens besök med sin lille bebiskille, tusan oxå! Men hon lovade att hon kom och häslade på lite då och då hos oss. Kamraten C berättade hur mycket vi sknade henne och hon sa att hon förstod att vi hade det tufft! Jo, det är ju det minsta man kan säga... Igår gick halva engelsklektionen åt för att reda ut om vi ville ha prov, hur man enl. vikarien studerar "nuförtiden", varför vi ville ha feedback på våra inlämningar och varför vi inte fick det....osv osv. Hon var nära en krasch i går...jag tänkte, antingen börjar hon vråla ut oss eller bryter hon ihop och gråter! Men kloka och förnuftiga kamraten C läste av henne snabbt och styrde undan kraschen! Hon sa tom så här: Ja, det är ju väldigt tråkigt att M (riktiga engelska fröken) har valt att föda barn nu så att ni inte kan ha henne istället! Öhhh...?? Vi måste åter igen prata med rektorn om detta fenomenet fröken vikarie i engelska.


Idag är det ju hjärtedagen - trevligt för handlen, för det är ju mest deras jippo, eller hur? Rara maken ringde mitt under provet och föreslog middag ute - NAJS, det går jag så gärna med på! En överraskning var det blir någonstans - det gillar vi! :o)


Nu kommer snart kamraten C, jag antar att hon vill prata engelskaproblemet...vad att göra???

Sen är det ju matteprov i morgon - måste uppdatera mej på lite regler och så...*spott, klök, slem, kräk*

Amen, folks, amen!


Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Härligt att det gick bra med historian. Har du kollat upp "Vad är ett absolut kungadöme" så att du vet det nu?

Ha en riktigt mysig hjärte-kväll med soulmate R.

Själv ska jag fira med familjen och svärföräldrarna. Fast först ska vi åka till Lomma och kolla på huset. Ihhhh... bara 10 dagar kvar.

Hjärtekram till dig!

Postat av: Camilla

Duktiga dig vännen..du fixar matten som ett kick..säg bara till om du vill ha lite Atarax...hehe

2006-02-14 @ 21:18:58
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback