Happy Valentines hälsning!

Happy Valentines hälsning!
Lilla söta E hade stooora ögon igår när hon berättade för mej att "i morgon är det hjärtedagen"! Ja, det är det, sa jag. Har ni gjort något fint på dagis till hjärtedagen idag då, undrade jag? -Jaaa, men det är en hemlis, vi fick inte säga någonting för fröken till föräldrarna! -Oj, vad spännande, sa jag och väntade mej en teckning eller något pyssel med hem från dagis i dag. I stället kom det ett kort med posten, till Fam. W. Jag kände inte igen handstilen och öppnade. I kuvertet låg detta fina kort som Ellen gjort till oss och som dagisfröken har lagt på lådan och skickat ut till vars ett barns familj! Så gulligt! *mor smälter* :o)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jättefint. Härligt dagis verkar det som.

Postat av: Camilla

Super kärt av den avdelningen..verkligen...var Ellen stolt sen när hon kom hem eller?

Tackar för gott räkris..o en goer eftermiddag..verkligen trevligt..o sicken fin grabb du har...verkligen...där har du verkligen lyckats...

Kramen Camilla

2006-02-14 @ 21:16:29
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback