Helt matt i kroppen!

Jag har skrivit mitt matteprov i dag...nu susar det i kupan och jag är helt okoncenterard! Ha, ska man verkligen känna sig så bara för att man har skrivit ett prov?!? *skakar på huvudet*  Jaja, provet var i två delar, en del utan och en del med räknedosa. Den första delen var som om all min kunskap låg på is och isen vägrade smälta...alltså, jag tror att den delen visade läraren att jag hade några som helst talanger för det här med regler, bråk, potenser och annat skrövs! Del nummer två däremot tyckte jag gick jättebra - inga problem med lösningarna på lästal. Volym, tid och valutaräkning innehöll det bla...jo, den delen kändes ok. Ja, vad fasen, jag skiter i vilket just nu faktiskt - man kan ju inte göra mer än vad man kan! :o/
Tandtrollen drog på sitt fetaste leende och visade stumparna för mej idag när hon sa: Ahhhh, de kåmmor å gå åt helllvette. -Vadå sa jag? -jaa, ehhh, priovett allså! -Jaja, sa jag, men ändra inställning till provet så går det nog lättare! Hon stirrade på mej med stora ögon och tappad haka och sa med ett fåningt flin: -Ehhheehe!?! Jag tror inte att hon klarade sig speciellt bra, to be honest...!

Igår var vi på krogen och åt gott, söta mannen tyckte gott att vi var värda det. Vi åkte med våra kompisar och deras lille kille W. Barnen åt vars 3 tuggor typ och sedan var det bus för hela slanten! Jag åt en grekisk fläskfilé med oliver, feta och tzatziki - en höjdare! Ett glas rött till det och middagen höjdes ett steg! :o) Söta M hade köpt presenter till barnen, hon är bara för go! Strumpor och bok till O och målarbok och innetofflor till E, dom var helt lyckliga! E avgudar M och vill vara hos/med henne jämt när hon kommer hem till oss. Det är ju kanon för då kanske M tar fram sitt smink och E blir pudrad och rougad, vill det sig riktigt väl har M med sitt GLITTERsmink och då går E igång ordentligt - lyckan är gjord! *S*

Är det inte störtlopp idag på TV? Anja vs Janica? Hmmm, har för mej att det var nu vid 12-tiden! Får väl kolla läget, samtidigt som jag kollar igenom lite samhällskunskap...prov på tisdagen efter lovet...*voine voine*

Howdy folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback