Idag gillar jag att vara svensk!

Jisses vilka trevliga prestationer våra medborgare gjorde i Turin igår! Inte annat än att man är mallig som svensk idag! :o) Anja fick sitt efterlängtade guld, göra "sälen" och lyfta Pernilla Wiberg på prispallen! Foppa och Sudden hade lekstuga enligt Lasse Grankvist på radiosporten. Curlingdamerna är vidare och skidkillarna fick två medaljer - tjohoooo! Just looove it!
En frusterande sak var att LYSSNA på radio och inte kunna se dessa fantastiska prestationer på TV! Har ni lyssnat på Lasse Grankvist någon gång under en avgörade sporthändelse? Han är helt magisk! Jag tror att han är den största entusiasten jag vet i sportsammanhang! Han lever sig in i fajten och tappar nästan rösten i sin iver! Han snackar i 190km/h och många gånger måste bisittaren lugna ner honom! Snacka om att leva in - han är helt underbar - helt klart min favorit i radiosporten! :o)

*HEJA SVERIGE*



Kommentarer
Postat av: PiaLiaLotta Potta

JAg håller verkligen med dig! Sitter ju okör en del... med radion på! Lyssnade på skidskyttet häromdan, när vi var en knapp dm från en bronsmedalj o stafett... Shit... satt själ med krossad tumme och vrålade i målgången! Haha!
Tjingeling o massa kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback