Ingen engelska idag...

Vikarierande fröken hade tydligen ramlat och slagit sig så att det fanns blodspår omkring och på hennes rum. Ambulansen fick komma och ta med sig henne till Lunds lasarett! Tänk om hon var så nervös inför vår lektion att hon tuppade av?? Oj...vi har väl varit lite tuffa mot henne kanske, men tänk om det är så då?? :o/  Tråkigt för henne, hoppas hon blir bra igen. Själv tackar jag för 2 extra timmar med samhällspåläsning inför provet i morgon...
Styrelsemöte på klubben ikväll som jag egentligen inte har tid med pga läxa, förkyld i näsan, VG på historiaprovet och en poäng från VG på matteprovet, så ser dagen ut för mej!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: camilla

det låter hemskt... tänk om det är jag som orsakat detta...fast egentligen är hon inte lämpad för detta jobbet... så what?!? eller? Jaja ont krut.... har vi tur slipper vi henne på riktigt nu då....(säg inget men det var jag som slängde in ett bananskal på hennes kontor.)

Postat av: Caroline

Jag visste väl att du hade ett finger med i spelet - elaking där!! ;o)

2006-02-27 @ 20:57:32
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback