Jag är mållös!

Arja och Tobias - vilket par! Ahhh, så rent, så sensuellt, så vackert, så elegant! Dom toppar ju helt klart min favoritlista just nu! Anna var så himla duktig idag oxå! Gisses att hon orkar med tanke på sin storlek - otroligt! Hon är ju så söt för hon blir ju så rörd och är nästan färdig att gråta en skvätt varje gång! Victor var duktig och Måns likaså, men Arja...jag sägar bara Arja - WOW!
Så var ikonen Peppe slut i programmet, med all rätt får jag säga. Fancluben räckte inte till idag...tack och lov! *L* Men som han sa: "Det var en seger att få avsluta en hel dans i takt!" Vilken underbar distans han har till det hela! *just loooove it*
Agneta..."like a virgin" kvällen till ära, klädd i helvitt. Ganska ok för att vara mor till ett barn, men hade hon snott kavajen från Henke Larsson-reklamen där han provar en kavaj som är DUKTIGT kort i ärmarna?? Hmmm...bara undrar?? Hon missade sin standradreplik om att "det var synd att någon måste åka ut", men den kommer, den kommer, folket. Bara behåll lugnet...den kommer! Hon fick ju iaf hängt sig om halsen på några av de tävlande i kväll och därmed fick hon sin dos kroppskontakt för aftonen! *trötta mej, miss boaorm*

Förresten, på tal om TV4, ni missade väl inte Bygglov i veckan?? Programmet sändes från, tro det om ni vill, men SVALÖV! Ja visst, metropolen i Skåne där denne bloggare bor, lever och verkar! Ha, nu blev man lite rikskänd! ;o)

Ha en fortsatt go fredagskväll!
Guten Aben, mine freunden! (hahaha, undrar om det blev rätt helt grammatiskt, ordval och stavning???*S*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback