Jag läser och läser och läser...

...och mina ögon blöööder! Ser ut som när jag provade kamraten P:s fiiina glasögon (se presentationsbilden...*S*) Hoppade över styrelsemötet idag, skyllde på att jag var dålig och ja, idag har jag varit på ett j*vla humör, känt mej yr och är ultratäppt i näsan, så det var inte ett alldeles påhittat skäl till att slippa möte...missade förstås landgång, vilket gör mej lite smådeppig...MEN istället fick jag ju tid till mina studier inför provet i morgon. Öhhh, det bara rör runt i skallen på mej - parlamentarism, ideologier, utskott och annat skröfs som ska bankas i i päran! :oP Tog mej en välförtjänt paus nu och rusar givetvis direkt till min blogg för lite noteringar! ;o)
Fick tillbaka matte och historiaprovet idag...ja, ok var det väl...VG på hi och på gränsen till VG på ma, saknade ett poäng...typiskt! En sak var kul med matten, del ett, utan räknedosa = krig mellan mina två hjärnceller = en del slarvfel och en del andra misstag...del två, med räknedosa = 17,5p av 18 möjliga! Tjoho - supermallig! Läraren J-I hade tom skrivit BRA! Ojojoj, där växte man ett par cm! :o)

Idag gillar jag min kamrat C som kom över på en kopp kaffe på vår egentliga engelsklektion. Vi har inte setts på hela sportlovet och jag har saknat henne! Det var gott att sitta och snacka lite, jag blev tom på gott humör! :o)
Idag ogillar jag min otroligt dåliga tajming vad det gäller studieteknik...varför inte börja med instuderingsfrågorna liiiiiite tidigare nästa gång, fru W??? Varför göra det idag, när du kan skjuta upp det till i morgon? *pucko*

Så, nu ringer det in till studietid igen!
*Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing*

Tjabba folks!



Kommentarer
Postat av: Camilla

^^^^^¨¨¨¨¨~~~~~~ LOVE U TOOO~~~~~¨¨¨¨^^^^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback