Jahapp...

Då var det snart dax att dra sig iväg till kneget, ska ju jobba extra onsdag- och torsdagkväll. Ingen större  hit precis men lite extra ner i CSN kassan är ju alltid välkommet! Ska svänga inom min väninna och låna ett par brallor av henne som jag kan ha på jobb, hon jobbar på samma ställe och har samma storlek så det är ju väldigt praktiskt! Det som är mindre kul är att hennes gubbe har fått kräksjukan och är hemma från jobb idag = jag vågar mej inte in i huset med tanke på smittorisken! Synd, jag hade gärna velat fika och småsnacka lite med henne idag...Uuuurk, kräksjuka är verkligen något av det värsta jag vet! Hellre är jag förkyld en vecka än att kräkas i en dag! *ryyys*
Jag kommer att missa hockeymatchen och Anjas åk ikväll
, men får hålla tillgodo med radion. Hockeykillarna har verkligen press på sig att vinna efter läggmatchen igår. Just snyggt om dom förlorar mot det "lätta" motståndet idag...jojo!
Får väl ta med mej min samhällsbok till jobb och studa lite under rasterna. Det är en hel del instuderingsfrågor att gå igenom. Regering osv...int edet roligaste ämnet precis, men ändå intressant på sitt sätt.
Kamraten C ringde idag och snackade lite. Hon är i sin stuga i Perstorp pch myser med sina kids, pluggar och åker pulka. Rätt som det var när vi pratade sa hon till barnen: -Titta barn, det kommer en människa i skogen! Hahaha, snacka om sensation, en människa!!! ;o)

Jahapp, vi håller väl våra blågula tummar för goda svenska resultat i OS denna dag!

SeeYa folks!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ta det nu lugnt och gnäll inte för mycket över körplanerna.....vi gör alla så gott vi kan, hihi

Postat av: Reisan@work

Härligt med lite extra klirr i kassan. Vad flitig du är som jobbar extra. Jag vet i tusan om jag hade varit så ambitiös. Ett på kvällar i soffan hade nog frestan för mycket...

Må gott, vännen!

2006-02-23 @ 08:56:57
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Caroline

JAG - GNÄLLA - No way, i'm doing it the Haldex Way! Fyndig solgan, va!? ;o)

Jag lovar dej fru Reis, jag hör soffans längtande vrål efter mej ända in till Landskrona! ;o)

2006-02-23 @ 10:00:53
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback