Men guuuud vad coolt!

Igår hade jag min topp på bloggen - 144 sidvisningar! *L* Är jag verkligen så poppis?!? :o) Fortsätt, gott folk, fortsätt att kika in hos mej. Lämna gärna en kommentar eller två, vill ju ha reda på vem som smyger runt hos mej!

Hehehe...är alla chockade över min fromme (det ser ju ut så på fotot) mans muskismak?! Inte en enda kommentar! Jag hade åtminstånde väntat mej frågan om VAR Mr King inhandlar sin make up, så många kvinnor vet jag ju som läser hos mej...men icke en enda undran!

Gotta go to dagis now, folks!
See Ya!

//Master C

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo du om din man har samma galningsmusik smak som du visade prov på i Psykologin..då vågar jag inte ens kommentera det... Jag tycker dock detsamma som du när det gäller kommentarer på bloggen..mkt dåligt..om jag är inne på ngns blogg så nog sjutton visar jag det...Du..jag vet inte om jag kommer till skolan imorgon..Rogge o Ulf var hos doktorn nu i eftermiddag o han e inte kry...inte jag heller..börjar få ont i halsen..får se hur det är imorgon..kramen från fisande ordföranden...

Postat av: Lind@n

Jag får erkänna mig som skyldig till att vara en läsare. Ofta har jag tänkt mig att skriva ngt men så ibland så kommer det ngt emellan framför allt när man tjukollar på jobb*s*

2006-02-02 @ 20:10:50
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Reisan@work

WOW! Du har ju redan en stor fanclub!! Häftigt tjejen!!

Kram från Reisan som lämnar sina fotavtryck lite här och var!

2006-02-03 @ 10:04:03
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Majken

Så kär blogg :) Majken kommer bli en trogen läsare haha :) Gillade bilden på min prins i sina brills! Du får ha dom nya bilderna av honom/oss o göra nått roligt mä (typ hänga nånstans haha)
Well done svärmor ;) KRAM!

2006-02-03 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback