Ogillar verkligen!

Idag satt vi och kollade på en film på samhällskunskapen. Brevid med satt ett yrväder, fast i heavy metal stilen från 80-talet = collegietröja med Iron Maiden och klorinblekta jeans som är hysteriskt sönderrivna och vansinnigt lappade, dessa plagg är tvättade 54687324 gånger och är nog verkligen från 80-talet. Han låter mycket och har en stark röst, har nog varit rätt snett på det på en del ställen och är nog inte helt 100 på rätt spår ännu. Det är en hygglig person på sitt sätt, men han är fortfarande som en vild påg på 16-17-18 år, trots att han är 30+...
Men idag under filmvisningen gjorde han något som jag tycker är helt vidrigt...han knäckte sina fingrar! Alltså ni vet så som en pianist gör innan ett stycke - KNAAAAAAK! Oaaoaao, jag bara röööös. Tror ni det räckte då? Nänä, då tar människan och knäcker till ett finger åt gången - SPLONK * 10! Uhhhh, jag höll på att riva sönder mina kläder av den gåshud jag fick! Vad f'n gör man så för? Är det till någon nytta eller?? Eller är det bara en ful och jäkligt otrevlig ovana? Huuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback