Öhhh, vad hände nu då??

Sverige bara brakförlorar mot Ryssarna i hockey med vansinniga 5-0!!! Dom rasade verkligen igenom...Mitt hopp ligger hos Foppa, han kommer in i truppen i morgon och jagkniper med tummar och tår för att han ska få vara hel genom hela turneringen!
En annan underbar sportnyhet är att Henke Larsson nu är klar för Helsingborg - vilket enormt lyft för HIF och hela allsvenskan! Frälsaren är tillbaka på hemmaplan, välkommen tillbaka Henke! :o)

Jag måste medge att jag är helt förundrad över min kamrat A! Hon rapporterar om svenska OS-segrar på sin blogg, men i sanningens namn vet jag inte EN till människa som är så ointresserad av sport som kamraten A. Minns på kamraten K:s bröllop där det visades en bild på en gäst som var fotad tillsammans med Annika Sörenstam. Kamraten A tittade på bilden och knuffade maken H i sidan och sa: -Vem är hon??? Tjena, tjena - sveriges bästa golfspelare alla kategorier! *S* Men är man inte intresserad så är man ju inte...;o) Men Vänner...där snackar vi kunskap hos kamraten A! Jag tror tom hon kan en och annan replik utantill! Du är bara för go, min vän! :o)

Jaha, då är det väl bara att värma upp inför konståkningen ikväll - slipe grillorna, kolla det sista på dressen och så... ;o)

SeeYa!

Kommentarer
Postat av: Annika@home

How you doin?! ;-)

Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.

2010-12-29 @ 04:27:30
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback