På min sedvanliga dagliga koll bland webbisarna...

...hittade jag inte TinaJÄTTEGOTTs bebis idag heller! Plussar hon eller??
Istället hittade jag en bebis som heter Montan i efternamn...alltså montan för mej är ett slangord för MENS! Det måste dom ju hört 74596843,56 gånger redan! -Jasså, kul att heta röda faran i efternamn! Jag hade tveklöst bytt till Montana, Mont, eller varför inte Montessori! ;o) Nu känns det som man vill utveckla namnet till exempelvis...ehhh...Monte-lase! Hahahaha! För utomskåningar kan jag berätta att montelase = binda! *oj så skojjigt jag har nu* ;o)
Nä, just det...det var ju störtlopp jag skulle kolla på, inte blogga mej igenom min värdefulla ensamtid!!

Som tysken säger:
Guten Mitdag! ...säger man så, tro??
Ja, howdy på er i allafall! :o)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du e duktig som klarat dig genom prov nr 1

FREEDOM IS HERE TO WAIT.... * asg*

Postat av: Annika@home

Ingen mini-Tina med dock en liten... snopp?!?!

**********************************
2006-02-13 Pojke Kukish
Sibel och Atak
- 00.41
- 3550 g
- 49 cm
Grattis Sibel vi älskar dig
familjen Kukish och Top
**********************************

2006-02-16 @ 20:57:56
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Caroline

Hahaha! Verkligen läge för namnändring!!!

2006-02-17 @ 15:44:43
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback