Place your bets!

Ja, vem sätter ni stålarna på i kvällens Let's Dance? Just nu känns det som om de tre hetaste paren är Anna with the big boobies, Måns "The Bergottman" och Victor "The Bolibompaman". En stark joker är förstås Peppe "Träbenet" Eng...men KAN han verkligen hänga kvar en vecka till? Minns förra gången det var Quickstep...Peppe måtte ha missuppfattat helt och trott det var SLOWstep isället! Hahaha! Fast att jag vet och tycker att han är flera klasser under sina danskollegor så är ju röstningen hos folket det som väger upp tyngst och har man den regeln i programmet, ja då får man helt enkelt gilla läget trots att det inte är det resultatet man egentligen vill ha fram! För hur det än är, så har ju Peppe ett enormt stöd av svenska folket...jag gillar honom och beundrar hans mod och stolthet att fortsätta tävligen! :o) Såg förresten i veckan en sportsändning med honom och insåg att dansen har gjort honom ett antal kilo lättare. Han var så slank och grann och kinden - snacka om effektiv träning!
Den eviga och ständiga frågan...miss Sjödin...hur har hon lyckats i kväll tro?? Ju fler jag pratar mer, ju fler vet jag som delar min uppfattning om klängväxten/boaormen Agneta. Folk har tröttnat på henne helt enkelt! En replik som jag tycker ni ska vänta in i kväll är den där hon tycker att det är sååååå tråkigt att någon ska behöva åka ut och strax därefter häger hon som en fjäderboa om halsen på dansparet - I promise you! Bara vänta och se...;o)

Ha en najjs fredagskväll, folket!
Tjyyyys - som tysken säger! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback