Så var det klart

-provet alltså! Skööönt! Nu ska jag softa, läsa tidningen, drick kaffe för att sedan ge mej på nästa uppgift - svenskarbetet om Bellman tills på tisdag. Har hittat liteintressant information om honom och hans livsöde. Ska även analysera/tolka ett av hans verk...hmmm, det finns ju inte LITE att välja mellan...ska man ta "Märk hur vår skugga", en vanligaste, den som Imperiet gjort så jäkla bra version av....eller ska man sticka ut med en annan, lite mer okänd epistel. Jag får se vad det blir...

Fick en liten orosattack i gårkväll, kunde inte sova, regeringar, ismer och annat skit fyllde mitt huvud och jag var orolig för att inte klara provet. Somande till sist vid 01. Lagom kul när klockan sedan ringer ½7 *NOT* Nåväl, det känns bra igen och jag klarade av alla frågor, dvs jag svarade på alla, om det sen är rätt vete 17, men man kan inte göra mer än sitt bästa ju!

Well, well, cykelställ. Idag ska D på anställningsitervju på Fridehemsskolan. Dom söker sommarkockar och det skulle ju passa honom utmärkt, han går ju ut restauranglinjen nu i juni och vad passar då bättre än ett kockjobb på det? Hoppas han sköter sig bra på intervjun och att får jobbet - det skulle vara kanon!

Nähäpp, nu ska jag ta min tidning och mysa med lite kaffe, innan Bellman ska göra entré i skallen på mej!

So Long - See Ya!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller tummarna för sonens anställningsintervju....det går säkert bra.
kramen

Postat av: camilla

bara han inte rapar under intervjun...hehe

2006-02-28 @ 15:42:36
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Lind@n

Hur gick det för D? Gick det bra? Jag höll en tumme för honom.
Kram

2006-02-28 @ 18:03:41
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: camilla

hehe skolka heter det..hahaha nu e jag klar med Swiften..men har inte analyserat ngt än..suck tröttsamt..

2006-02-28 @ 21:33:15
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Marika

Sälj, sälj, sälj..å kom och hälsa på..
så får du känna lite värme!!! *S*

Kram o hopppas att sonen fick jobbet!

Mika

2006-03-01 @ 15:56:51
URL: http://famthonell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback