Avslöjad!

Tandtrollet har inget på vår matte att göra, det avslöjade hon tydligt idag! Hon sitter och gapar, glor och ser vettskrämd ut när det är genomgång och när vi ska göra uppgifter själv sitter hon och vrider och vänder sig, småfnissar, går och röker, kommer tillbaka och sitter ner ett tag, småfnissar igen och påstår att "fausitt måtte va fel"! När läraren hjälpte henne insåg jag att jag *inget cleverhead i matte* var flera sidor förbi henne... Jo, visst va...hur vore det med att kolla upp lite kunskap _innan_ man gick på en kurs??! "-Dom hjälper maj darr himma" Yeah, good luck när det är prov då! Idag såg jag förresten hennes mun från en ny vinkel. Där fanns ingen stum på ett ställe...där saknades helt enkelt en tand! *klök*

Ij vad tiden går!
Gotta go to Historyclass NU!!!


Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Nu måste du snart fixa fram en bild på detta läckra mattegeni. Du har ett par dagar på dig för vi ses ju inte förrän på söndag!

Postat av: Lind@n

Jag kan bara instämma med Reisan! Du måste slita fram kameran... ni kan väl skapa en klasskatalog eller något :-)

2006-01-25 @ 18:06:51
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback