Helgen...

I fredags slutade jag skolan kl 11, najs! Sonen D kom med förslaget att åka till Center Syd och det gjorde vi, D, E, O och moi. Gick där och strosade runt. Sonen D är en riktig snobb som tycker att Centan inte har speciellt skojiga affärer, han var ju mest tvungen att åka dit för sitt presentkort från julaftons skull. Jag hittade lite justa träningstoppar på rea och D hittade, hör och häpna, minsanna både en t-shirt och ett par skor på torra Centan! Wow! Vi åkte hem och R stod för middag...köpt pizza, vad annars?? Jag tog någon slice från barnpizzan. Var ju inte så lång tills Q-festen skulle börja. D och jag körde och hämtade upp kamraten C och sedan for vi till La och Q-fest. Hade redan bestämt att jag skulle ta det betydligt lugnare än vad jag gjorde sist...ja, ni vet med mobilen och det...*suck* E skulle ju på barnkalas pålördagen och jag var rätt seg efter för lite sömn i veckan. Vi käkade taco, drack cider och hade trevligt. Sedan, trots vädjande från bla mej så röktes det inomhus, rätt jobbigt faktiskt. Minns förra Q-festen då det röktes inne att jag kände mej som en storrökare dagen efter, inpyrd och jobbigt retad i halsen. Likadant var det nu...lite trist faktiskt. Tycker det är taskigt mot dom som inte gillar rök och mår dåligt av det att ändå röka inne, men men...jag kan ju inte mer än vädja. 
Jag var skitirriterad i halsen igår och idag har jag svullna mandlar, feber och hosta. Det känns som ett rivjärn i halsen...Fick leja ut mitt pass kl 11 idag till kollegan R, kass eftersom jag verkligen ville köra idag när det var fullbokat! Kollegan R gjorde säkert ett bra jobb, det brukar han!
Missade Let's Dance i fredags men hörde att en av mina personliga favoriter Paolo åkte... :o( Har inte sett eller hört vad programledaren, den kvinnliga hade på sig för något...kanske är stylisten tillbaka igen?

Igår var E på kalas hos kompisen S. Kompisen S bor på landet med mamma o pappa som är riktigt westernbitna!  Hela deras hus såg ut som en ranch på prärien från en gammal go westernrulle. Helt impad! Dom är jättegoa och hade precis kommit hem från USA. Mamman har en old western store och det var på en mässa i USA dom bla skulle. Minsann om dom inte passade på att gifta sig där oxå! :o) Mamma kör en stoooor Buick stationwagon, en riktig amerikanare! Dom är supergoa!
Efter kalaset svängde E och jag in på ICA och handlade på den där kupongen med 3,90:- godis från KK. Hehe...det blev nog mist 1½ kg iaf! ;o) Gott gott gott!

R hämtade en säng till E i går, en loftsäng som är ca 120cm hög - perfekt. Lille O har nu fått ärva E:s juniorsäng. R har försökt natta honom 30minuter nu ochjag kan fortfarande höra hur han småsnackar... ;o)

Kollade lite på På spåret igår. Gillar verkligen bisittaren Hellberg, han är så förvirrat go! Ger ett helsnurrigt intryck men är ändå så klipsk och full av humor! :o)

Nähäpp...nu blir det nog inte mer skrivet idag folks!
Sleep tajt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaha godis..är det bra för halsen???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback