Oj, vad jag har handlat böcker...

Är ju helt galen i Tradera och har hittat finfina böcker där den senaste tiden. Jag hade vinnande bud på ett par stycken bla de 3 böckerna av Dave Pelzer (pojken som kallades Det) för 45:- och vår lärobok i svenska B för 100:- Har oxå lagt ett bud på Litteraturhistoria för 20:-, boken verkade vara som NY! :o)
Sen har ju en sajt 3 pocket för 99:- och då blev det ett sånt paket med: När blodsbanden brister, I skuggan av ett brott och 100 höjdare!
Dessutom la jag till Pigge Werkellns bok; Kl 10,31 på morgonen i Kho Lak. Den sistnämda efter ett tips från kamraten A som gjorde tummen upp för den. Jag har ju som så många andra följt denne mans öde i pressen och tycker att han verkar vara en helt otrolig människa!
100 höjdare är skriven av Filip Hammar och jag hoppas att boken är lika galen som programmet med samma namn på Kanal 5. Är den det så kommer jag att ha "the time of my life" när jag läser den! Jag lovar att berätta om den när jag läst den!
Köpte för några veckor sedan 3 andra pocket från samma sajt bla Martina Haags "Hemma hos Martina" - rolig bok, men gud vilken stirrig familj. Känns som om vår familj är rena filbunken om man jämför med deras speedade vardag! Jag rekomenderar den varmt därför att det finns så många roliga episoder i den och man känner verkligen igen sig både en och två och flera gånger!
På tal om böcker...måste plöja igenom en bok om häxor som verkar lite trög men kanske lossnar. Det är en svenskläxa. Har en bok på engelska om en tjej som har anorexi som också ska läsas igenom...och här sitter jag och bloggar! Nähä, det håller inte!
Gotta go to bed now!

Howdy!

Kommentarer
Postat av: Reisan at work

Tjena snygging. Jag var ju bara tvungen att skicka med länken till din blogg till jobbet. Jag bara äääälskar att läsa din blogg och känner redan att jag har ett begynnande beroende.

Nackdelen är dock att jag sitter i kontorslandskap och kollegorna runt om undrar vad jag fnissar åt. Att svara "tandtrollet" gör dem bara förvirrade *hahahaha*

Kramen till dig!

2006-01-24 @ 09:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback