Spelar nästan aldrig...

...på tips, lotto och dylikt. Tar några trisslotter lite då och då, men har aldrig vunnit några stora slantar. R och jag brukade köpa Harry boy ett tag och sen satt vi och vrålade och hade oss vid lördagens direktsändning på Tv4, men vad hjälpte det när den rätta kusen _aldrig_ behagade springa in i mål först??! Nä, jag har ingen god hand med hästar...det vet ni som läst mitt inlägg för någon vecka sedan. :o/
Vad passar då bättre än att gå med i Postkodsmiljonären! Ah, toppen, dom drar pengar för lotten/lotterna från vårt konto varje månad så man missar inte en dragning. Såg dessutom att man kan värva en granne eller vän och få två biobiljetter - grrrejt! R ska värva mej och vi ska gå på bio han och jag! :o) Inte nog med det, programmet är en mycket trevlig underhållning med allmänbildade frågor och trevligt ögongodis till programledare oxå för den delen. *hehehe* Bättre för ögat än rökrösten Bengt Magnusson, även om han var duktig som programledare han med...men snyggare??? Sorry Bengan, där kan du känna dej rejält brädad ett par gånger om!
I lördags när jag var lite seg/hangovertrött/början till halsont/småsliten låg jag på soffan med min vän Karamellkungen och kollade på Postkodsmiljonären. Kunde en hel del frågor och sände ett par tankar till mina duktiga lärare som berättar och lär ut så mycket nyttigt! Nåväl, plötsligt ska dom dela ut någon storvinst och man får följa med ett kamerateam till ett postnummersområde. Minns inte precis vart det var nu, men tänkte lite i panik...-Va fan, tänk om dom ringer på här?? Ungarnas leksaker överallt, jag med värsta gällivarehänget i brallan och i tröjan (...ja, jag hade ingen BH...) håret på ända och disken som skulle tas i morgon! *svälj* Jag halvsatt upp lite...kollade på TV vart som kunde tänkas befinna sig...insåg sedan att dom inte var i närheten av Svalöv och kunde sakta sjunka ner i soffan igen med  en lättnads suck! *phhhu* Tänk om man stått där framför hurtfriska Pernilla Wahlgren och sett glåmig och dann ut. Slår vad om att dom hade zoomat in taxöronen och dom fläckiga plyschmysbyxorna och att detta hade kablats ut via direktlänk till alla stugor runt om i Sverige! *voine voine* Jag lovar att hädanefter _alltid_ har renstädat och polerat i huset om lördagar! Dessutom kommer jag att vara uppklädd till tänderna OCH ha BH på mej - det är ett löfte gott folk!

På tal om Pernilla W, jag tycker fan i mej att hon ser jäkligt läskig ut! Som en speedad barnunge med lite för mycket damp och för lite dampmedicin. Hon har väääärldens största flabb och hon måste ha minst 3 uppsättningar tänder i den...hela hon är mun och tänder! Dessutom en aaaaning blekta, ingen och jag menar ingen har så vita tänder vid 40 års ålder utan en lite runda med klorin hos tandläkaren! I promise! Sen har hon en sån stirrig blick, precis som hon är överuppjagad..."ögonen-vill-egentligen-fara-ut-ur-hålorna-men-hindras-i-sista-sekund" - blick. Lägg till ögonbrynen på det och kombinationen blir en arg-stress-överpigg-superduperjätteglad märklig blick... :o/ Hmmm, ja, är hon inte alltid så där hurtglad?! Jo, minsjäl om hon inte är det! Öhh, jobbigt...lagom ÄR bäst! Har ni sedan lagt märke till hennes fnittriga stil. Fnitter, fnitter, fnitter som en liten jäntunge och mellan fnitterattacerna drar hon in luft och då låter hon som en unge som fått något i halsen eller nåt??! Äh, jag tycker hon är överspeedad! Huuu! Nä, henne hade jag stoppat i dörren om hon kom med Postkodsvinsten...ryckt åt med champangen och vinsten, dragit igen dörren och innan den gick helt igen hade jag bett dom ringa någon rolig och trevlig person som tex Robert Gustafsson. Ha, tänk om HAN kom och delade ut miljoner till Svalöv en dag! Cooooolt! Det knackade på dörren, men gick och öppnade och där stod brandchefen Greeeeger med sin kilt och sina pumps, eller Peps Persson, eller Tony Richardsson! Snacka om lyckad lördagskväll! Wow - jag MÅSTE verkligen vara uppklädd varje lördagskväll from now on! Man vet ju aldrig vem som lurar runt knuten! ;o)

So long folks!

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Hur gick mötet med rektorn och yår inglich tietshör?

Postat av: Annika@work

Nämen Caroline, sprunger du omkring med slö-strutarna fria?!?!

2006-02-01 @ 15:25:44
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Caroline

Hahaha! Slöstrutarna! Den benämningen var ny OCH skitrolig! Hahahahaha!!!

2006-02-01 @ 20:28:44
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback