To be honest...

To be honest...
Detta är min mans största idol...helt seriöst alltså. Den trevliga farbrorn på bilden kallar sig King Diamond och hans musik är heavy heavy heavy...R blir alldeles lyrisk när han sätter på en platta med King D. Jag får frossa och suckar. Farbror King låter som en griskultings allra högsta ton vid kastrering varvat med ett lejons dovaste och lägsta ton i en stor rytning - en hel jävla berg och dalbana i toner. Vad ser farbror King ut att tralla om för något trevligt då? Love, peace and understanding - no way! Här är det det DIE, DIE, DIE - BLOOD, BLOOD, BLOOD för hela slanten! Musiken är som en dödsmässa för tusan och detta äääälskar R, han får gåshud när han hör det och kopplar gärna av med en Kingplatta när han tex diskar. Själv får jag nästan ett epeleptiskt anfall så snart jag förstår vad som sitter i CDn... någon som blev jättenyfiken nu och gärna vill lyssna och veta mer om Mr King kan ju googla lite, det blir en hel del träffar... Åhh, förresten, nämde jag att han är dansk? Jo visst...har man inte alltid sagt att det inte finns några snygga danska killar. Ja King bevisar ju inte motsatsen precis!
Ps. Hans fru heter Bloody Mary! *hahahaha* Vilken utmärkt humor jag har! ;o)

Rock on!


Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Fortfarande ingen som vågat kommentera Farbror Ond Bråd Död?!?!? *hahahahaha* Du har väl skrämt skiten ur alla, helt enkelt! Du får ta med en skiva i bilen så vi får höra den kastrerade griskultingen på söndag!

Postat av: Master C

Är du galen?!? Never att jag spelar King i bilen, när JAG kör bestämmer JAG musik och jag kan garnater att King finns inte ens i tanken! *S*

2006-02-03 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback