Trevlig söndag...

Idag körde jag ett förbränningspass med 12 deltagare av 16 möjlig - kanon härligt! Bra respons på söndagspassen hittills. Kan det vara ledaren som det beror på kanske ?? ;o) Kollade anmälningarna till onsdagspasset, även det förbränning som jag håller i och då fanns det 3 (!!!) lediga cyklar kvar! Wow! Det är minsann bra! Fick positiv respons på min musik idag av en medelålders dam - kul! 2 arbetskamrater var på passet idag oxå. Hoppas dom kan dra dit fler från jobbet. Det hade varit kul att träffa somliga men inte _vissa_. Huu, det finns verligen många puckade iddis därifrån...fast det är kanske ömsesidigt och när ryktet spridit sig (att jag är sp.instruktör) på min arbetsplats kanske folk avstår träning på HH! Uppps, man vet aldrig!?! Nä, så illa tror jag inte det är! *L*
Instruktörsmöte efter passet. Ett glatt gäng som diskuterade lite av varje. Styrelsemöte, utvecklingsdag och konventsnack. K hade bakat en smarrig kaka som tog slut fortare än kvickt! *S*

Efter spinningen kom familjen R på besök. Dom är bara så himla goa hela gänget både föräldrarna och deras töser. Vi pratade om att åka till LaLandia i vår. Vi var där tillsammans i höstas och trevligare semester har jag sällan varit med om! Barnen mådde och trivdes bra = föräldrarna kopplade av och alla var nöjda och belåtna! :o)

Drog igenom svenskuppgiften igår, Medea. Mmmm, inte van vid sådana litteraturhistoriska texter, men fann det ganska småtrevligt att läsa, kanske är jag lite knepig, men jag tror jag gillade den tragiska berättelsen på något vis. Denna berättelse ska återskildras till en modern nyhet som ska läsas upp i en nyhetssändning. Lite knepigt men det ska nog gå ihop till slut.

Jaha, sen var det dags att ta tjuren vid hornen i morgon. Jag ska nämligen ha matte - ryyyyys! Ett riktigt ärkeämne! Men tänkte att om jag ska in på högskola någon gång är det nog bäst att jag tar mej igenom kurs A åtminstonde. Kamraterna C och C sa att dom minsann var SÅ urusla och tröga i matte, att klarade dom det så kommer jag oxå att klara kursen och jag får välja att tro på dom OCH på mej själv i detta läget. Bara jag inte blir som kamraten C efter dennes första matteprov. Fasen hon såg ju ut att ha träffat Hin Håle him self! Gick ju nästan under och fick hjärtflimmer och annat. Näää, så vill inte jag känna...hoppas jag bara blir lite skakig eller kanske bara lite unken i magen...det får minsann räcka!

Åhh, sen ska vi avsluta skoldagen med "afrikadansande bibliotikarieliknande grå-men-ändå-en-färg-klick engelskafröken"! Phhhhu, det är nog en upplevelse att bara se vilken fräsig klädkombination hon valt inför måndagslektionen. *fnissar* Jag undrar verkligen vart den kursen slutar...kamraten C är verkligen förbenad! Jag ser i hennes ögon att hon sannerligen inte gillar läget. Det gör iofs inte jag heller, men kamraten C har nog en annan slags stubin än jag...nämligen den korta varianten. Har redan sett när konstiga engelsklärarinnan tände en lite bit på den. *fniss* Jag myser och tycker det är komiskt! Kan inte låta bli att undra vilket betyg hon kommer att uttdela på "MVG-ligan" till våren...

Okki, gott folk!
Vi ses en annan dag!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback