Vad tror ni?

Har Agneta Sjödin läst min blogg och skärpt til sig med sin klädstil till spå fredag? Eller står och och lallar och slår sig för öronen och totalignorerar både min blogg och en hel del av svenska folkets reaktion på hennes utstyrsel från förra veckan? Kan hon överträffa valet av hiskliga plagg, kommer hon att ha dragit på sig något _ännu_ värre på fredag? Är hennes stylist fortfarande ersatt av en blind elev från tillskärarlinjen? Åhhh, vilken spännande följetong, tycker ni inte??

Jag säger som Agneta:
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Inte en chans att hon kan överträffa förra veckans förförliga klädstil. Jag menar shorts som når ända upp till brösten... vad är det?!? Och strumpbyxorna ska vi inte ens tala om. Tänk att någon som egentligen är så snygg kan se ut som en fullfjädrad fågelskrämma. Tänk du hur en annan hade sett ut i hennes outfit. Huuuu... hemska tanke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback