Här är jag igen! :o)

Det blev lite hastigt slut på förra inlägget. Kom på att jag skulle ju träna 18,45...har inte varit igång sedan den siste maj och känner lite press att köra igång med pass igen. Gick på min kollegas förbränningspass som var bra. Hon spelar mycket latinomusik och då blir det så mjuk och bra takt. :o)
Innan jag körde till LA såg vi en rolig syn från vårat köksfönster. Jo, här på landet finns det gott om harar och bland våra buskar och ute på gröningen finns det en liten harunge som är SÅ söt. Sötast var den när den satt i grannarnas pedantiskt skötta trädgårdsland idag och snaskade i sig från isbergssalladen. Hihihi, R och jag kunde inte hålla oss för skratt!
Ni minns kanske att R och hans arbetskamrater hade lite olika namn på folk när dom jobbade med rörläggning i vintras. R är ju inte den som är den, utan när han pratade med den pedantiske grannen såg han att denne hade matrester i mungipan som gick åt det vitgula hållet och nu heter denna granne "Majonnäsen", egendöpt av min make! Är han klok eller??? *hahaha* R:s typiska humor är denna: Vi kanske ska bjuda in grannen på mat, tex vitt vin och räkor. Då kan vi ju be honom ta med bröd och MAJONNÄS! Sen skrattar min make så han nästan fiser på sig! Hahahaha...ja dessa män...;o)

Nu är det nattinatt för mig!
Zzzzzzzzzz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback