Jahapp...här sitter jag och sitter igen @ work...

Idag höll jag nästan på att förta mej när jag hade att göra i ungefär sisådär 30 minuter! *Phua* Jag sökte snart upp stolen igen och föll tung, matt och utarbetad (...NOT)ner på den. Det är för tusan inte klokt att det går till på detta sätt...men...jag kör lite countdown nu, sista dagen på fredag ju! *tjohooo*

Idag fyller min söta daddy år. 25 år nu igen...jag förstår inte hur han kan ha en dotter som jag som fyllde 36 i våras??? Jo, förvisso fick jag bara ett G i matte, men hjälp mej att lösa den gåtan och ni blir nominerade till Nobelpriset i matte! ;o) Daddy ska få en elgrill, en sådan man har på bordet, liten och nätt. Jag tror aldrig att mina päron har grillat någon gång. -"Det luktar såååå ääääckligt med tändvätska åsså ryyyjer det så," beklagar sig modern. Men här kommer dotra med en ELgrill, där man INTE behöver tändvätska och förhoppningsvis ryker det heller inte sådant. ;o) Ickeköttätare som dom är, kan dom nu grilla fisk och grönsaker direkt på bordet! Fiffigt va!? :o)

Igår kom svägerskan förbi och berättade om deras Turkietresa. Fasen så sugen man blir på en tripp till varmare bredder...jag har inte varit iväg sedan Gran Canaria 1998...fasen snart 10!!! år sedan! Jag skulle lätt kunna tänka mej Thailand i ett antal veckor. Guuuud så härligt! *dreaming*

D festar antagligen fett på Cyprus...Ayia Napa har ju blivit mini Ibiza på senare tid. Men ta mej tusan vad fint där är! Nissi Beach är super med sina pelikander som traskar omkring på stranden, maten ska vi inte snacka om...åååh...tzatziki, suvlacki, gyros och annat smaskigt!
Näää, för tusan! Det MÅSTE bli en tripp snart!! Jag blir ju helt salig bara jag tänker på la dolce vita!

Oh oh, middag nu - gotta go!
CYA!

Kommentarer
Postat av: PiaLiaLottapotta

åÅÅÅH SÅ GOTT DET LÅTER!
Men bättre att åka när d e kallt o jävligt härhemma!
Jobba på nu vännen! JAg e såååå trött så jag måste sticka nu! Hehe!
Tjingeling!
Förresten... hade ni skaffat kise-bibbis!?

Postat av: gulanejlikan

Myspys med både grillat och resor. Vill oxå härifrån. Har BARA två veckor till min semester. Syns i morgon!!!!

2006-07-31 @ 18:55:40
Postat av: Annika@home

Hallojsan! Vad kul att läsa lite på din blogg. Jag har inte varit så flitig läsare de senaste veckorna så jag hade lite att läsa ikapp!

Jag är också sugen på lite sol och bad och go mat och dricka. Vi kanske ska prata ihop oss om en gemensam sol-tripp?

Ha det gott!

Kram, A

2006-08-01 @ 21:38:03
Postat av: Caroline

Annika!
Det hade verkligen varit skoj att komma iväg tillsammans! :o)

2006-08-02 @ 06:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback