Teknikens under...

Har förlängt mitt abonnemang hos Telenor och passade givetvis på att lösa ut en ny lur, Sony Ericsson med Walkman. Najjs! Mmmm min egen musik i luren och den kan man ta med överallt. Jag kan även välja att väckas av tex Bonos ljuva stämma i någon av U2 fantastiska ballader...dubbelnajjs! Allt detta OM JAG BARA KUNDE FÅ I GÅNG ÖVERFÖRINGSTJOFRÄSEN NÅN GÅNG!!! Blir TOKIG! Jag får sätta maken på denna uppgift. JAg har inte tålamod med sånt krafs, det måste funka AT ONCE annars får jag ett anfall!

En annan sak att få anfall över är att i tvättstugan finns/fanns en torktumlare med frånluft. Den blåser ut fuktig luft i tvättstugan så att jag tvingas ha en avfuktare i andra ändan av tvättstugan...Very very stupido, yes!! Nu bar det sig inte bättre än att jag hittade en kondestumlare på Blocket i dag, i LA dessutom = nära och bra! Kamraten C har talat om hur mycket hon tvättar och tumlar, så hon blev lycklig ägare till den gamla tumlaren, medan maken for till LA för att inhandla den "nya" från Blocket. 2000:- för en 02:a + försäkring kvar - goody goody! 

Annars rullar det på. På jobbet far dagarna fram och även om det är inte kul, är det helt OK på min "nya" avdelning. Att jag dessutom har fått dagtid höjer mitt humör med x antal %. Det är otroligt skönt att vara hemma om kvällarna hon familjen! En annan positiv sak är att jag kan fortsätta med spinningen oavbrutet i veckorna, å de e najjs!!

Vi har bokat hotellrum i GBG 21-23/8. Vi ska gå på Liseberg, åka Paddan, frossa i Feskekörkan, åka spårvagn och ha det allmänt mysigt under ett par dagar. Hotellet heter Ibis och är en båt som ligger i Göta Älv. :o) Lite kul faktiskt!!
ALV måste vi besöka en dag oxå...och ett äventyrsland i Halmstad som jag läst om. Oooo, det är mycket man ska hinna med på 2 veckort illsammans. R älskar ju sitt jobb och därav har vi bara två veckor ihop...dessutom visste jag inte hur det kom att se ut för mej i våras, så...nästa år får det minsann bli 4 veckor tillsammans, så de så!

Så där ja!
Dagens aktuella händelser fick ni där!

Tjabba and rock on folks!

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack min goe vän...en torktumlare är aldrig fel i detta stora hush´åll

Postat av: Lindan @ work

Hoppas ni får en riktigt skön sommar vännen!
Jag hoppas vi kan ses en dag på semestern!
Kram

2006-07-14 @ 11:06:38
Postat av: Caroline

Vassego min vän, min duktiga lärarinnavän! Jätteglad för din skull! :o)

Linda! JAAA!!! Vi kan väl höras av när det närmar sig, en dag på Röstångabadet i trevligt sällskap är ju ALDRIG fel! :o)

Kram på er båda!

2006-07-14 @ 20:30:54
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: PiaLia

Låter gött i tillvaron! Känns som EVIGHETER sen... allldeles för längesen! Men snaaart e d kräftskiva! Denne lääängtar! Hehe!
H en fortsatt gooo sommar! Och i september fräver vi rosor! *ler*

2006-07-17 @ 00:17:44
Postat av: PiaLiaLottapotta

Tjoooho! Har du Blogsemester nu elr!? Förresten... (kollar upp...) GGGräver heter det ju!

2006-07-25 @ 10:50:23
URL: http://pialialottapotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback