Tjooo hoooo!

Här är jag, som O säger!
HAr inte haft tid att skriva på några dagar nu, väldigt upptagen med kartonguppackning bla.
Det börjar likna ett hem mer och mer det hära nu. Igår sydde jag gardiner till ungarnas rum, väldans tjusigt! La upp ett par panellängder till vårt sovrum, hjälpte barnen på plats med sina leksaker i sina nya fina rum. E hade kompis här igår och dom lekte jättefint hela dagen nästan.
I lördags var vi på landet hos kamraten C och hennes animalfarm - skojja med djur hon har den quinnan! :o) Där hittade vi valpar (som var gudomliga, bra jobbat Simpe!) kattungar, griskultingar, en nyfödd kalv och en lite äldre kalv, Berta, Algot, Anja och lite andra djur. Wow...jag som inte är djurmänniska såg vilket av barnen som ärvt det efter mig, hahahaha - O den lilla fegisen blev ganska skraj när den ena hästen gnäggade högt brevid honom! :o) Tack för en härlig lördagskväll C!

Upppps!

Gotta go now!
Skriver mer sen!
Howdy!

Kommentarer
Postat av: camilla

tackar för visiten..mkt trevligt..ser fram emot nästa gång redan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback