Gillar inte...

När man blir synad uppifrån och ner, alltså jag menar när man träffar någon och denne kollar in en när man står och pratar vad man har för skor, brallor, tröja och frissan...varför gör vissa så? Man känner sig så jäkla avsynad, som en kontroll för att man ska duga? Ja inte vet jag.
Jag har iaf en i min närhet som jag känner så inför varje gång vi ses och som SYNAR mej varje gång också, så även i kväll. Denna har precis lämnat mitt hus och jag känner mej lätt irriterad! Ha, jag inser ju att det är ytlighet och en slags avundsjuka som denne person bär på...synd för dennadär då!! Men kan ändå inte låta bli att bli något ilsk. Nästa gång ska jag fan i mej fråga om något inte stämmer? Är det något fel på mina brallor, eller??

Uuuuuuaaaaaak - färdigkräkt! ;o)


Kram och gonatt!

Kommentarer
Postat av: camilla

du som alltid är så välklädd...hehe s/m....

Postat av: Nilla

Jag tror att denna människa som synar dig beundrar dig. Berömma kan vara svårt för många. Kolla om inte denna person sedan kommer med liknande jeans, tröja, färg på håret osv. Om denna person inte gillat dig hade denna inte besökt dig. Eller???

Välj goa glada tankar.

Kramiz!!!

2006-06-30 @ 20:16:39
URL: http://syrrans.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack för dina kloka ord Nilla.
Ibland målar man fan på väggen lite för snabbt! :o/

Kramiz tillbax!

2006-07-01 @ 21:03:21
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback